Sykkelkopp Skrevet 7. november 2016 #61 Skrevet 7. november 2016 Sorry Onar. Pika og Canacas er mine nå Sånn går det når du ikke vil sitte i et tre med meg
Onar Skrevet 7. november 2016 Forfatter #62 Skrevet 7. november 2016 Akkurat nå, canacas skrev: Du klarer ikke toppe @Sykkelkopp Den har egen skinnvest OG trønderbart. Seriøst. Helt crazy! Akkurat nå, canacas skrev: Du klarer ikke toppe @Sykkelkopp Den har egen skinnvest OG trønderbart. Seriøst. Helt crazy! He he, tror deg når det er snakk om Trønder. Men sender ikke uoppfordret 😉
Onar Skrevet 7. november 2016 Forfatter #63 Skrevet 7. november 2016 (endret) 3 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Sorry Onar. Pika og Canacas er mine nå Sånn går det når du ikke vil sitte i et tre med meg Huff, men ofrer ikke rompa samme hva annet godt man får i belønning😂 Ikke for en Trønder en gang... Endret 7. november 2016 av Onar 1
Gjest Timaras Skrevet 7. november 2016 #64 Skrevet 7. november 2016 (endret) Sexy er jeg. Man spør ikke en dame om alderen jeg er gammel nok til å ha det mye gøy. Endret 7. november 2016 av Jaikkesant
pika Skrevet 7. november 2016 #65 Skrevet 7. november 2016 5 minutter siden, Onar skrev: Men sender ikke uoppfordret 😉 Er det mange som ber om bilder? Ganske mange som sender uoppfordret egentlig...
Gjest canacas Skrevet 7. november 2016 #66 Skrevet 7. november 2016 2 minutter siden, pika skrev: Er det mange som ber om bilder? Ganske mange som sender uoppfordret egentlig... å herregud denne tråden er morsom, eller jeg er lett å underholde. Same same!
pika Skrevet 7. november 2016 #67 Skrevet 7. november 2016 Akkurat nå, canacas skrev: å herregud denne tråden er morsom, eller jeg er lett å underholde. Same same!
Onar Skrevet 7. november 2016 Forfatter #69 Skrevet 7. november 2016 13 minutter siden, Jaikkesant skrev: Sexy er jeg. Man spør ikke en dame om alderen jeg er gammel nok til å ha det mye gøy. Det høres jo kjempebra ut 😉 Gøy er moro 1
Onar Skrevet 7. november 2016 Forfatter #70 Skrevet 7. november 2016 12 minutter siden, pika skrev: Er det mange som ber om bilder? Ganske mange som sender uoppfordret egentlig... Hmm, tja jeg har jo blitt spurt på pm da..om det er vanlig kan jeg ikke svare på - kanskje jeg er to gentleman 😉 1
Onar Skrevet 7. november 2016 Forfatter #71 Skrevet 7. november 2016 12 minutter siden, canacas skrev: å herregud denne tråden er morsom, eller jeg er lett å underholde. Same same! Same same 1
Onar Skrevet 7. november 2016 Forfatter #72 Skrevet 7. november 2016 1 minutt siden, Onar skrev: Hmm, tja jeg har jo blitt spurt på pm da..om det er vanlig kan jeg ikke svare på - kanskje jeg er to gentleman 😉 Forventer da noe tilbake eventuelt, not just one way😆 1
Gjest Overrasket Skrevet 7. november 2016 #73 Skrevet 7. november 2016 Hva i alle dager foregår i denne tråden, da.
Onar Skrevet 7. november 2016 Forfatter #74 Skrevet 7. november 2016 1 minutt siden, Overrasket skrev: Hva i alle dager foregår i denne tråden, da. Singeltråden - Alle skal få 😆 1
pika Skrevet 8. november 2016 #75 Skrevet 8. november 2016 9 timer siden, Onar skrev: Hmm, tja jeg har jo blitt spurt på pm da..om det er vanlig kan jeg ikke svare på - kanskje jeg er to gentleman 😉 Så de skriver bare: hei, kan du sende et bilde av pikken din? 9 timer siden, Onar skrev: Forventer da noe tilbake eventuelt, not just one way😆 Om noen sender flere dickpics til meg skal jeg sende @Sykkelkopp sin hval i retur (og nei, det er ikke en oppfordring). 1
Gjest Tsunade Skrevet 8. november 2016 #76 Skrevet 8. november 2016 10 timer siden, Onar skrev: Ja, singelheten er snart over for Tsunade nå... Nånei, du - jeg tenkte jeg skulle sette verdensrekord i singelstatus siden jeg er så godt i gang! 10 timer siden, Sykkelkopp skrev: Hva er Tsunade? Ser du profilbildet mitt?
Gjest canacas Skrevet 8. november 2016 #77 Skrevet 8. november 2016 41 minutter siden, pika skrev: Så de skriver bare: hei, kan du sende et bilde av pikken din? Om noen sender flere dickpics til meg skal jeg sende @Sykkelkopp sin hval i retur (og nei, det er ikke en oppfordring). Du kommer til å skremme vekk alle gutta på KåGe
pika Skrevet 8. november 2016 #78 Skrevet 8. november 2016 10 minutter siden, canacas skrev: Du kommer til å skremme vekk alle gutta på KåGe Ha ha, ja! Så de burde kanskje la være å sende dickpics for sitt eget beste 1
Sykkelkopp Skrevet 8. november 2016 #79 Skrevet 8. november 2016 39 minutter siden, Tsunade skrev: Nånei, du - jeg tenkte jeg skulle sette verdensrekord i singelstatus siden jeg er så godt i gang! Ser du profilbildet mitt? åh shit, crazy anime girl Deg tør jeg ikke sende dickpick til
Onar Skrevet 8. november 2016 Forfatter #80 Skrevet 8. november 2016 51 minutter siden, Tsunade skrev: Nånei, du - jeg tenkte jeg skulle sette verdensrekord i singelstatus siden jeg er så godt i gang! Ser du profilbildet mitt? A superhero! Also a hero needs a friend!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå