Sykkelkopp Skrevet 7. november 2016 #61 Del Skrevet 7. november 2016 Sorry Onar. Pika og Canacas er mine nå Sånn går det når du ikke vil sitte i et tre med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onar Skrevet 7. november 2016 Forfatter #62 Del Skrevet 7. november 2016 Akkurat nå, canacas skrev: Du klarer ikke toppe @Sykkelkopp Den har egen skinnvest OG trønderbart. Seriøst. Helt crazy! Akkurat nå, canacas skrev: Du klarer ikke toppe @Sykkelkopp Den har egen skinnvest OG trønderbart. Seriøst. Helt crazy! He he, tror deg når det er snakk om Trønder. Men sender ikke uoppfordret 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onar Skrevet 7. november 2016 Forfatter #63 Del Skrevet 7. november 2016 (endret) 3 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Sorry Onar. Pika og Canacas er mine nå Sånn går det når du ikke vil sitte i et tre med meg Huff, men ofrer ikke rompa samme hva annet godt man får i belønning😂 Ikke for en Trønder en gang... Endret 7. november 2016 av Onar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timaras Skrevet 7. november 2016 #64 Del Skrevet 7. november 2016 (endret) Sexy er jeg. Man spør ikke en dame om alderen jeg er gammel nok til å ha det mye gøy. Endret 7. november 2016 av Jaikkesant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pika Skrevet 7. november 2016 #65 Del Skrevet 7. november 2016 5 minutter siden, Onar skrev: Men sender ikke uoppfordret 😉 Er det mange som ber om bilder? Ganske mange som sender uoppfordret egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 7. november 2016 #66 Del Skrevet 7. november 2016 2 minutter siden, pika skrev: Er det mange som ber om bilder? Ganske mange som sender uoppfordret egentlig... å herregud denne tråden er morsom, eller jeg er lett å underholde. Same same! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pika Skrevet 7. november 2016 #67 Del Skrevet 7. november 2016 Akkurat nå, canacas skrev: å herregud denne tråden er morsom, eller jeg er lett å underholde. Same same! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troll! Skrevet 7. november 2016 #68 Del Skrevet 7. november 2016 Hankjønn på 24 - Singel - Hetrofil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onar Skrevet 7. november 2016 Forfatter #69 Del Skrevet 7. november 2016 13 minutter siden, Jaikkesant skrev: Sexy er jeg. Man spør ikke en dame om alderen jeg er gammel nok til å ha det mye gøy. Det høres jo kjempebra ut 😉 Gøy er moro 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onar Skrevet 7. november 2016 Forfatter #70 Del Skrevet 7. november 2016 12 minutter siden, pika skrev: Er det mange som ber om bilder? Ganske mange som sender uoppfordret egentlig... Hmm, tja jeg har jo blitt spurt på pm da..om det er vanlig kan jeg ikke svare på - kanskje jeg er to gentleman 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onar Skrevet 7. november 2016 Forfatter #71 Del Skrevet 7. november 2016 12 minutter siden, canacas skrev: å herregud denne tråden er morsom, eller jeg er lett å underholde. Same same! Same same 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onar Skrevet 7. november 2016 Forfatter #72 Del Skrevet 7. november 2016 1 minutt siden, Onar skrev: Hmm, tja jeg har jo blitt spurt på pm da..om det er vanlig kan jeg ikke svare på - kanskje jeg er to gentleman 😉 Forventer da noe tilbake eventuelt, not just one way😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 7. november 2016 #73 Del Skrevet 7. november 2016 Hva i alle dager foregår i denne tråden, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onar Skrevet 7. november 2016 Forfatter #74 Del Skrevet 7. november 2016 1 minutt siden, Overrasket skrev: Hva i alle dager foregår i denne tråden, da. Singeltråden - Alle skal få 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pika Skrevet 8. november 2016 #75 Del Skrevet 8. november 2016 9 timer siden, Onar skrev: Hmm, tja jeg har jo blitt spurt på pm da..om det er vanlig kan jeg ikke svare på - kanskje jeg er to gentleman 😉 Så de skriver bare: hei, kan du sende et bilde av pikken din? 9 timer siden, Onar skrev: Forventer da noe tilbake eventuelt, not just one way😆 Om noen sender flere dickpics til meg skal jeg sende @Sykkelkopp sin hval i retur (og nei, det er ikke en oppfordring). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tsunade Skrevet 8. november 2016 #76 Del Skrevet 8. november 2016 10 timer siden, Onar skrev: Ja, singelheten er snart over for Tsunade nå... Nånei, du - jeg tenkte jeg skulle sette verdensrekord i singelstatus siden jeg er så godt i gang! 10 timer siden, Sykkelkopp skrev: Hva er Tsunade? Ser du profilbildet mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 8. november 2016 #77 Del Skrevet 8. november 2016 41 minutter siden, pika skrev: Så de skriver bare: hei, kan du sende et bilde av pikken din? Om noen sender flere dickpics til meg skal jeg sende @Sykkelkopp sin hval i retur (og nei, det er ikke en oppfordring). Du kommer til å skremme vekk alle gutta på KåGe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pika Skrevet 8. november 2016 #78 Del Skrevet 8. november 2016 10 minutter siden, canacas skrev: Du kommer til å skremme vekk alle gutta på KåGe Ha ha, ja! Så de burde kanskje la være å sende dickpics for sitt eget beste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 8. november 2016 #79 Del Skrevet 8. november 2016 39 minutter siden, Tsunade skrev: Nånei, du - jeg tenkte jeg skulle sette verdensrekord i singelstatus siden jeg er så godt i gang! Ser du profilbildet mitt? åh shit, crazy anime girl Deg tør jeg ikke sende dickpick til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onar Skrevet 8. november 2016 Forfatter #80 Del Skrevet 8. november 2016 51 minutter siden, Tsunade skrev: Nånei, du - jeg tenkte jeg skulle sette verdensrekord i singelstatus siden jeg er så godt i gang! Ser du profilbildet mitt? A superhero! Also a hero needs a friend! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå