Onar Skrevet 7. november 2016 Forfatter #41 Del Skrevet 7. november 2016 1 minutt siden, pika skrev: Kan vel fort ende der etter å ha sitti i et tre å kyssa litt da kanskje... Ja, helst ikke med Sykkelkopp. Canacas kan jo ta meg med opp i et tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 7. november 2016 #42 Del Skrevet 7. november 2016 2 minutter siden, Onar skrev: Den emojien du bruker der er noe annet enn sitting in a three? Sikker på du bruker riktige emojies? 😄 Så det er bedre med: Onar og sykkelkoppen sitter i et tre kysser og kliner og knuller med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 7. november 2016 #43 Del Skrevet 7. november 2016 43 minutter siden, pika skrev: Hahha - har du sendt dickpics til meg? Per brev da eller? Nei, på fax. Sender deg et på pm og jeg for sikkerhets skyld 11 minutter siden, Onar skrev: Ja, singelheten er snart over for Tsunade nå... Hva er Tsunade? 57 minutter siden, canacas skrev: Det tør han ikke, da blir det bråk Sender til deg og jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thejohan Skrevet 7. november 2016 #44 Del Skrevet 7. november 2016 Kvinne i min beste alder som er 37 år. Bor dessverre på Sunnmøre og jeg er hetrofil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 7. november 2016 #45 Del Skrevet 7. november 2016 Akkurat nå, Sykkelkopp skrev: Sender til deg og jeg Lover du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onar Skrevet 7. november 2016 Forfatter #46 Del Skrevet 7. november 2016 2 minutter siden, canacas skrev: Oh yes! Nettopp! Jeg har det i alle fall svært fornøyelig Bra det, det meninga med tråden det😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 7. november 2016 #47 Del Skrevet 7. november 2016 Akkurat nå, canacas skrev: Lover du? Sjekk innboks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onar Skrevet 7. november 2016 Forfatter #48 Del Skrevet 7. november 2016 2 minutter siden, thejohan skrev: Kvinne i min beste alder som er 37 år. Bor dessverre på Sunnmøre og jeg er hetrofil Hvorfor desverre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onar Skrevet 7. november 2016 Forfatter #49 Del Skrevet 7. november 2016 3 minutter siden, canacas skrev: Lover du? Er innboksen din åpen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 7. november 2016 #50 Del Skrevet 7. november 2016 Akkurat nå, Onar skrev: Hvorfor desverre? Fordi hun fant ut jeg bor i Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 7. november 2016 #51 Del Skrevet 7. november 2016 3 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Sjekk innboks Starstruck!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 7. november 2016 #52 Del Skrevet 7. november 2016 Akkurat nå, canacas skrev: Starstruck!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 7. november 2016 #53 Del Skrevet 7. november 2016 1 minutt siden, Onar skrev: Er innboksen din åpen? Stengt nå. @Sykkelkopp sprengte kapasiteten. Holy shit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thejohan Skrevet 7. november 2016 #54 Del Skrevet 7. november 2016 1 minutt siden, Onar skrev: Hvorfor desverre? Mest for at det er ikke her jeg helst vil bo, men siden barna mine bor her, så gjør jeg også det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pika Skrevet 7. november 2016 #55 Del Skrevet 7. november 2016 7 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Nei, på fax. Sender deg et på pm og jeg for sikkerhets skyld Forklarer saken! Akkurat nå, canacas skrev: Stengt nå. @Sykkelkopp sprengte kapasiteten. Holy shit! HAhaha - oh yes! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 7. november 2016 #56 Del Skrevet 7. november 2016 2 minutter siden, pika skrev: Forklarer saken! HAhaha - oh yes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onar Skrevet 7. november 2016 Forfatter #57 Del Skrevet 7. november 2016 2 minutter siden, canacas skrev: Stengt nå. @Sykkelkopp sprengte kapasiteten. Holy shit! Er kapasiten sprengt så Står jo innboksen vid åpen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 7. november 2016 #58 Del Skrevet 7. november 2016 Akkurat nå, Onar skrev: Er kapasiten sprengt så Står jo innboksen vid åpen... Det er mye som står vid åpent nå kjære deg, innboksen har total shut down. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onar Skrevet 7. november 2016 Forfatter #59 Del Skrevet 7. november 2016 2 minutter siden, canacas skrev: Det er mye som står vid åpent nå kjære deg, innboksen har total shut down. Hmmm, tror jeg får sende meg selv fysisk over med fax da. Viktig å ikke la ting være vid åpent😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 7. november 2016 #60 Del Skrevet 7. november 2016 Akkurat nå, Onar skrev: Hmmm, tror jeg får sende meg selv fysisk over med fax da. Viktig å ikke la ting være vid åpent😅 Du klarer ikke toppe @Sykkelkopp Den har egen skinnvest OG trønderbart. Seriøst. Helt crazy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå