Gjest made4u Skrevet 12. november 2016 #21 Skrevet 12. november 2016 7 timer siden, LillaGorilla🐒 skrev: For å si det sånn, så er det jo forskjell på å miste kontrollen fysisk, kontra å miste kontrollen mentalt. I playrape og i andre sub-situasjoner, er det jo som regel den fysisk svake parten som egentlig kontrollerer situasjonen rent mentalt. og sånn må det nesten være for at det skal bli en god opplevelse. Forutsetningen er at den fysisk svake må ønske situasjonen...
Gjest LillaGorilla🐒 Skrevet 12. november 2016 #22 Skrevet 12. november 2016 42 minutter siden, made4u skrev: Forutsetningen er at den fysisk svake må ønske situasjonen... Ja, og kunne stanse den dersom han/hun ønsker det.
Gjest made4u Skrevet 12. november 2016 #23 Skrevet 12. november 2016 Akkurat nå, LillaGorilla🐒 skrev: Ja, og kunne stanse den dersom han/hun ønsker det. Selvfølgelig!! Men hun jeg fikk blikk-kontakt med ville ikke ha stanset det!!
Gjest Annetnavn_ Skrevet 12. november 2016 #24 Skrevet 12. november 2016 Lek er lek. Helt greit, tenker jeg. Ikke uvanlig å tenne på å bli fratatt kontrollen og bli tatt. Finnes både menn og kvinner som ønsker en partern som tar kontroll. Så lenge dere kjenner hverandre og stoler på hverandre blir dette krydder i sexlivet, ikke noe galt med det,
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #25 Skrevet 12. november 2016 Advantage play /"rape" play ligger på topp ti lista blandtvanligste sexfantasier for kvinner så overraskende at du er så overraska. Dette handler ikke for en kvinne å bli voldtatt men mer å gi hen all kontroll til en avtalt person (hun sannsynligvis elsker og nyter ) og la seg selv være densårbare kvinnen man kanskje skjuler bak en sterk maske i hverdagen og å se mannen i mannemodus som er utrolig tennenede når han tar kontroll og styring. Anonymkode: 7bb71...496 1
avida30 Skrevet 12. november 2016 #26 Skrevet 12. november 2016 Advantage play /"rape" play ligger på topp ti lista blandt vanligste sexfantasier for kvinner så overraskende at du er så overraska. Dette handler ikke for en kvinne å bli voldtatt men mer å gi hen all kontroll til en avtalt person (hun sannsynligvis elsker og nyter ) og la seg selv være densårbare kvinnen man kanskje skjuler bak en sterk maske i hverdagen og å se mannen i skikkelig mannemodus som er utrolig tennenede når han tar kontroll og styring og lyster så mye på kroppen min.
Gjest Sjørøveren Skrevet 12. november 2016 #27 Skrevet 12. november 2016 Godt å vite det er normalt. Har faktisk ikke visst at det var en så vanlig fantasi blant damer Skal prøve igjen i natt/morgen så da kan jeg være mer tryggere. Har opplevd overgrep selv så jeg var nok bare redd for å "skade" henne. Men jeg er sånn at det blir ikke for hard sex selv om jeg er den som "voldtar". Jeg er mer opptatt av å gi henne maks nytelse.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #28 Skrevet 12. november 2016 På 6.11.2016 den 21.31, made4u skrev: Noen ganger registrerer man at noen liker enn, spesielt ei totalt ukjent dame jeg møtte men aldri snakket med da jeg var med min bror og hun var med en kar (om han var kjæreste, venn eller bror for den saks skyld vet jeg ikke), men hun så så mye i min retning at jeg begynte å følge med henne og det utviklet seg til intens øyekontakt. Hadde det vært en annen anledning og ikke midt på dagen samt jeg hadde min bror med samt hun hadde han karen med seg, var på cafe dette, ja da hadde jeg hatt lyst å "voldta" henne. Har nemlig lekt med tankegangen flere ganger, og hun her var jeg så sikker på at ville gå fysisk med meg at hadde vi vært dønn alene så skulle jeg gått bort til henne uten å sagt et ord - presse henne mot veggen ganske bestemt og i stedet for å si hva jeg ville bare vise det i stedet. Jeg tror hun hadde likt det også, bli dominert av en vilt fremmed hun ikke hadde utvekslet ett ord med... Jeg har lekt med slike tanker noen ganger, men aldri vært i en situasjon jeg bare kunne trøkket til og tatt hva jeg ville ha. Er jo ikke voldtekt dette, men er det nærmeste jeg kan gå og jeg har en fantasi om akkurat dette, gå til et slikt skritt med noen man ikke en gang har sagt så mye som hei til... Å herregud. Nå ble jeg dønn kåt Anonymkode: d0d39...d25 1
Blod Skrevet 29. november 2016 #29 Skrevet 29. november 2016 Voldteksfantasier er faktisk en av de aller vanligste fantasiene for kvinner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå