Gå til innhold

Syk hele tiden :'(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blir forkjøla med bihulebetennelse nesten hver måned, hvert fall innen 8 uker. Føler ikke at legen tar det på alvor. Og nå etter bare 3 uker, kjenner jeg at jeg brygger på noe. Dette er veldig irriterende, og er på gråten. og så er jeg ofte hoss legen for andre ting også, hvert fall hver måned lm ikke mer, derfor føler det blir teit å gå til legen så ofte og spess når dette tydeligvis ikke er så ille. 

Å bli syk så ofte går mye ut over hverdahen min, har ikke mer tid å miste. Hjelp!

Forhåndstakk <3

Anonymkode: 56a3e...356

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tatt influensavaksine og lungebetennelse vaksine? Først nevnte bør taes en gang i året, sist nevnte hvert 5 år. Jeg sliter også med bihulebetennelse, men medisinen Rinexin har hjelpt meg mye på den fronten å bli fortere frisk. Foreslå dem for legen din. Ingen farlig medisin, ganske mild og effektiv mot bihulene. God bedring :)

Skrevet

Jeg var omtrent kronisk syk med en eller annen luftveisinfeksjon i 9 mndr., det kom etter en periode med massivt psykisk stress. Hos meg gikk det over av seg selv da jeg hadde kommet over det som utløste stresset.

Men med så mye bihulebetennelse som du har, så syns jeg du burde be om å få en henvisning til øre nese hals spesialist. Kan du ikke nevne det neste gang du likevel må til lege?

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir forkjøla med bihulebetennelse nesten hver måned, hvert fall innen 8 uker. Føler ikke at legen tar det på alvor. Og nå etter bare 3 uker, kjenner jeg at jeg brygger på noe. Dette er veldig irriterende, og er på gråten. og så er jeg ofte hoss legen for andre ting også, hvert fall hver måned lm ikke mer, derfor føler det blir teit å gå til legen så ofte og spess når dette tydeligvis ikke er så ille. 

Å bli syk så ofte går mye ut over hverdahen min, har ikke mer tid å miste. Hjelp!

Forhåndstakk <3

Du har krav på at legen straks finner årsaken til problemet slik at du får korrekt behandling og blir frisk. Om legen ikke klarer dette i løpet av en ukes tid, må han henvise deg til alle relevante spesialister, og du bør kreve å få spesialisttimene innen få dager. Om spesialistene ikke løser problemet i løpet av noen dager, bør du ha krav på pasientskadeerstatning. Alle har krav på korrekt diagnose så raskt som mulig, og alle har krav på optimal behandling.

Anonymkode: 366c6...6b6

Skrevet

Det siste var jeg ikke klar over. Takk for alle rådene og opplysningene. Skal ta det opp med legen osv.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...