Dollyådi Skrevet 9. november 2016 Forfatter #21 Del Skrevet 9. november 2016 Jeg startet denne tråden og nå ber jeg om at den stoppes. Jeg trodde vi skulle kunne diskutere interiør igjen, men bloggeren har visst valgt å fokusere på privatlivet sitt fortsatt. I tillegg observerer jeg at både hun, ny partner, "familie" i Kristiansund, beste venninner, brødre og x-svigerinner velger aktivt å la all denne informasjonen om tredjeparten bli kringkastet til "40.000 tilhengere", så jeg ber ydmykt alle her inne om å la seg ikke provosere. At pappa-storesøster-innlegg blir publisert kun for å skape provokasjon er ikke til å stikke under en stol. La de holde på, så fortsetter vi å diskutere gardinstangen hun enda ikke har fått opp, alt rotet i gangen og garderoben som nå skal brukes til soverom for to i fred og ro. Det er nemlig innafor regelverket. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 10. november 2016 #22 Del Skrevet 10. november 2016 Ryddet for spekulasjoner, omtale av barn og tredjeperson. Frk.K, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg