1Cecilie Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 Hei! Jeg har et problem som startet i dag. Jeg våknet, og i åpningen til skjeden klødde det. Nå blir det bare værre og værre, å det klør helt sinnsykt. Jeg gikk på toilet og nå gjør det vondt å tisse også. Vaginanen min brenner, og det kiler på en vondt måte. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Legen er stengt, hva gjør jeg??
lokmeister2016 Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 klamydia har du eller sopp eller kansje herpes!! du burde gå på legen i morgen elelr apotek idag , apotek er døgn open noen steder 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #3 Skrevet 6. november 2016 Høres ut som sopp. Har du ikke canesten/klotrimazol eller lignende kan det være nøytraliserende å smøre på yoghurt naturell. Kommer du deg på døgn åpent apotek kan du forsøke sopp mot krem. Anonymkode: b2433...c8f 6
Frøken Smilla Skrevet 6. november 2016 #4 Skrevet 6. november 2016 Høres ut som det kan være sopp. I så fall kan(!) det lindre litt å skylle med en eddiksløsning 1 del eddik til 9 deler vann ble jeg forfalt) frem til legen åpner i morgen. 2
1Cecilie Skrevet 6. november 2016 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2016 Kjønnsykdomer er utelukket, da både jeg og mannen tok hverandres jomfrudom, og har bare vært med hverandre. Googlet opp sopp nå, og det er 100% det samme symptomene som jeg har...legen i morgen ufffff 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #6 Skrevet 6. november 2016 Du kan kjøpe canesten på apoteket. Den er reseptfri. Anonymkode: 7972c...a7f 5
hopeful Skrevet 6. november 2016 #7 Skrevet 6. november 2016 Hørres ut som sopp som du også misstenker ts. Du kan dra på apotek i morgen og kjøpe canesten. Kan jo være lurt med en legesamtale, jeg ringte legekontoret første gang, men de sa at jeg kunne prøve canesten stikkpill og krem som anvist på pakningsvedlegget, om det ikke hjalp, så få time hos lege. Då du kan prøve det. Men avgjør selv om du vil snakke med lege. Canesten er forresten reseptfritt 😉
1Cecilie Skrevet 6. november 2016 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som sopp. Har du ikke canesten/klotrimazol eller lignende kan det være nøytraliserende å smøre på yoghurt naturell. Kommer du deg på døgn åpent apotek kan du forsøke sopp mot krem. Anonymkode: b2433...c8f Skal jeg smøre rett på? Hvor mye ca? Jeg har yoghurt naturell rett foran meg nå
1Cecilie Skrevet 6. november 2016 Forfatter #9 Skrevet 6. november 2016 Hvis jeg bare skal smøre yoghurt naturell der nede. Skal jeg vaske bort etterpå? Eller hvordan er det?
Tibbie Skrevet 6. november 2016 #10 Skrevet 6. november 2016 Nå ble jeg nysgjerrig; hvordan får man egentlig sopp når det ikke er via sex? : )
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #11 Skrevet 6. november 2016 5 minutter siden, Tibbie skrev: Nå ble jeg nysgjerrig; hvordan får man egentlig sopp når det ikke er via sex? : ) Kan være at man har vasket seg for mye, gå med fuktig undertøy, utflod som blir liggende i trusa som gjør den våt osv. Sopp er ikke en sexuelt overførbar sykdom som feks klamydia Anonymkode: 830ec...d9c 11
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #12 Skrevet 6. november 2016 2 minutter siden, Tibbie skrev: Nå ble jeg nysgjerrig; hvordan får man egentlig sopp når det ikke er via sex? : ) Sopp er da ikke nødvendigvis seksuelt overførbart. Jeg kan få soppinfeksjoner av ulike årsaker; overdreven bruk av såpe, antibiotika, uforsiktig mht rumpebakterier, barbering, trangt og tett undertøy and so on. Anonymkode: db1dc...ce9 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #13 Skrevet 6. november 2016 Og ja, til TS: regner med at du får en Canestenkur av legen - husk at partneren din også smører penis med salven, hvis ikke er sjansen stor for at du bare får det igjen. Anonymkode: db1dc...ce9 1
Gjest Sugemerke Skrevet 6. november 2016 #14 Skrevet 6. november 2016 Smør på yoghurt og la den være på. Lurt å bruke truseinnlegg eller bind, det blir blitt grisete.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #15 Skrevet 6. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og ja, til TS: regner med at du får en Canestenkur av legen - husk at partneren din også smører penis med salven, hvis ikke er sjansen stor for at du bare får det igjen. Anonymkode: db1dc...ce9 TS må da ikke til legen for å få Canesten, den er reseptfri. Anonymkode: 9e30f...51a 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #16 Skrevet 6. november 2016 20 minutter siden, 1Cecilie skrev: Hvis jeg bare skal smøre yoghurt naturell der nede. Skal jeg vaske bort etterpå? Eller hvordan er det? Smør godi inni skjeden og rundt åpningen. Ikke skyll. Anonymkode: 9e30f...51a 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #17 Skrevet 6. november 2016 Du trenger ikke å gå til legen. Gå på apoteket og kjøp canesten i morgen. Anonymkode: 49875...112 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #18 Skrevet 6. november 2016 Jeg får sånn en sjelden gang. En gang for 5 år siden og en gang for noen mnd siden. Da klør og svir det noe sinnsykt også hovner kjønnsleppene mine opp som noen ballonger 🙄 Gått over av seg selv etter en dag eller to, det var ikke sopp.. merkelige greier. Anonymkode: 3014e...875
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #19 Skrevet 6. november 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS må da ikke til legen for å få Canesten, den er reseptfri. Anonymkode: 9e30f...51a Jeezez. Vi vet ikke 100% sikkert om det er sopp, så TS bør gå til legen for en sjekk. Hvis det er sopp vil hun få anbefalt en kur, og derfor bør også mannen hennes bruke salven. Jeg syns kverulanter er så slitsomme. Anonymkode: db1dc...ce9 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #20 Skrevet 6. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeezez. Vi vet ikke 100% sikkert om det er sopp, så TS bør gå til legen for en sjekk. Hvis det er sopp vil hun få anbefalt en kur, og derfor bør også mannen hennes bruke salven. Jeg syns kverulanter er så slitsomme. Anonymkode: db1dc...ce9 Det er bedre for TS å først prøve Canesten, siden alt peker mot at det er sopp hun har. Hvis hun ikke får bedring av det kan hun gå til legen. Anonymkode: 9e30f...51a 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå