Gå til innhold

Tillit


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hva feiler meg? Jeg sliter skikkelig med tillit, sier noen noe positivt til meg så er det ett spill i mitt lille psyke hodet.. Vært singel en stund og mye av grunnen til det er mitt tillits problem. Har muligheten til å få verdens søteste kjæreste, men hodet mitt stoler ikke på en dritt. Må jeg være singel resten av livet? Virker jo ikke som at jeg klarer gjøre noe med dett :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skjønner hva du mener,jeg er også skikkelig dårlig til å stole på folk, og blir utrolig utålmodig. tenker altfor mye, man må bare prøve å stole på folk, men det er ikke så lett i praksis. plutselig blir et punktum i en melding overanalysert og tolket som en avvisning, men det egentlig bare er et punktum. og snakker han med en annen jente, er jeg overbevist om at han bare er uærlig mot meg og egentlig liker henne bedre, selv om han sier at han overhode ikke er interessert i henne. klarer såklart å la være å si det høyt, men komplett umulig til tider å ikke tenke tanken....skulle hatt mute-knapp på tankene iblant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva dere mener.Har dere blitt såret tidligere i ett forhold så er nok sikkert det grunnen til mangel på tillit.En er jo redd for å bli såret igjen og er liksom alltid på "vakt" og det kan jo være utrolig slitsomt.

Om en egentlig bare har hatt dårlig erfaring fra tidligere forhold kan nok dette være med på å sette en sperre. Det blir kanskje litt sånn at her er alt for godt til og være sant så noe må være galt.Og så prøver en å finne på de minste ting som skurrer litt.

Hva med å bare ikke tenke så mye?Bare se hva som skjer...? Noen av oss jenter har en stor tendens til og tenke alt for mye i stedet for å bare ta en dag om gangen.

Mangen sitter også med en oppfatning av ALLE at menn er noen sleskne jævler ,hvis EN mann har såret oss.

Men de fleste menn er egentlig som oss tror jeg.De er ikke ute etter og såre noen og det fins en flokk av snille omtenksomme menn der ute.En må bare åpne øynene og følge hjertet og ikke alltid hodet tror jeg :hjerte:

lykke til :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...