secret92 Skrevet 6. november 2016 #41 Skrevet 6. november 2016 Jeg er så avhengig av Pepsi Max at jeg sjelden tør å tenke på avhengigheten min. Jeg er redd for krig tilfelle de slutter å distribuere Pepsi Max. Sluttet en uke i våres, og har aldri hatt så vondt i hodet som da. Prøver å legge om kostholdet mitt til å bli litt sunnere og når det er på plass kommer jeg mest sannsynlig til å legge meg inn på et Pepsi Max rehabsenter. Drikker det faktisk akkurat nå. Faen det er godt altså
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #42 Skrevet 8. november 2016 Jeg også drikker mye Pepsi Max, men etter de byttet om flaskene har de 1.5L blitt så utrolig smakløse og TAM! Det er stor forskjell fra det Ringnes produserer og det jeg får i utlandet. Anonymkode: cac49...10f
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #43 Skrevet 10. november 2016 Helt ærlig? Jeg har problemer med maten (anoreksi), og drikker derfor mye 0 kcal-drikke. Ikke stolt av det i det hele tatt, men tror jeg hadde klikket med bare vann, altså. Anonymkode: 68b65...ca1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #44 Skrevet 11. november 2016 Jøss, jeg har sett alle handlekurvene stappfulle av pepsi max i butikkene, men alltid tenkt at det var til barna, og tenkt at barna kanskje burde fått endel mindre. Voksne som er avhengig av brus? Jaja, ikke gourmeter med andre ord. Anonymkode: ed0e2...1d0
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #46 Skrevet 18. desember 2016 Samme som over. Anoreksi. Anonymkode: ed492...845
-Skylar Skrevet 18. desember 2016 #47 Skrevet 18. desember 2016 Jeg tar en Freudiansk tilnærming her og skylder på barndommen min. Jeg fikk alltid kun ett glass hver lørdag. Syns det var så utrolig godt, så da jeg begynte å tjene penger selv, ja DA skulle det drikkes brus! Nå er det som min kaffe. Drikker ikke litervis hver dag, men kanskje 1. Foretrekker Pepsi Max fordi det har mye mer kullsyre og det er litt mer futt i den. 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #48 Skrevet 18. desember 2016 På Saturday, November 05, 2016 den 20.16, AnonymBruker skrev: I alle tråder om pepsi max og lignende lettbrus er det alltid mange brukere som forteller at de drikker litervis av det hver dag. Bare av nysgjerrighet, hvorfor drikker du så mye pepsi max? Trives du med det, eller er det en avhengighet? Spør fordi jeg ikke kan se for meg at jeg hadde orket å drikke så mye brus, selv om det smaker godt. Masse kullsyre som gir mageubehag, og man blir jo lei.. Orker ikke drikke to liter eplejuice eller melk eller annen drikke daglig heller. Skal jeg drikke mer enn et glass eller to av noe til hverdags, så drikker jeg vann. Anonymkode: 05f99...2ec Ser i butikken når de handler. Ikke bare mye brus, de fyller kurven med. De er en gjeng som ikke stiller store krav. Mye dritt mat. Hvordan ser de ut. Vises på de. Anonymkode: bb8b8...6b1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #49 Skrevet 18. desember 2016 På 11/5/2016 den 20.16, AnonymBruker skrev: I alle tråder om pepsi max og lignende lettbrus er det alltid mange brukere som forteller at de drikker litervis av det hver dag. Bare av nysgjerrighet, hvorfor drikker du så mye pepsi max? Trives du med det, eller er det en avhengighet? Spør fordi jeg ikke kan se for meg at jeg hadde orket å drikke så mye brus, selv om det smaker godt. Masse kullsyre som gir mageubehag, og man blir jo lei.. Orker ikke drikke to liter eplejuice eller melk eller annen drikke daglig heller. Skal jeg drikke mer enn et glass eller to av noe til hverdags, så drikker jeg vann. Anonymkode: 05f99...2ec Hjelper det hvis man rister ut kullsyren? Fordi det gjør jeg. Men jeg drikker ikke litervis til dagen, men kanskje 3-4 liter sukkerfri brus i løpet av en uke. Og jeg drikker ikke kaffe eller te. Plutselig drikker jeg det kanskje ikke på en måned. Så det er absolutt ikke en avhengighet her, men synes det smaker godt. Synes 7up free smaker bedre da, også med kullsyren ristet ut. Anonymkode: 24de0...c2b
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #50 Skrevet 18. desember 2016 Hvorfor bryr du deg? Anonymkode: 36a0a...a4d
Veslefrikk Skrevet 18. desember 2016 #51 Skrevet 18. desember 2016 (endret) Nabo'n vår varmer opp PepsiMax til kokepunktet mens hun rører for å få ut kullsyren og påstår det dmaker som julegløgg . Hun har oppi rosiner og mandler som ved vanlig gløgg. Jeg har ikke smakt "gløggen" hennes, så jeg kan ikke uttale meg om resultatet. Syns det virker litt betenkelig. Endret 18. desember 2016 av Veslefrikk
Djungelvrål Skrevet 18. desember 2016 #52 Skrevet 18. desember 2016 På 5.11.2016 den 23.04, AnonymBruker skrev: De fleste blir avhengige av koffeinet. Pepsi Max inneholder ca. dobbelt så mye som annen brun brus. Anonymkode: 82736...0db Kilde?
Djungelvrål Skrevet 18. desember 2016 #53 Skrevet 18. desember 2016 På 6.11.2016 den 6.37, canacas skrev: Fordi jeg kan og vil Drikker rundt 3-4 liter vann per dag, og sikkert 5-8 kopper te. Pepsi Max kommer i tillegg, mye av det og. Digger det! Drikker langt mer enn jeg spiser. hvorfor drikker du 6-8 liter væske daglig, driver du med tungt kroppsarbeid?
Gjest canacas Skrevet 18. desember 2016 #54 Skrevet 18. desember 2016 2 minutter siden, Boomonster skrev: hvorfor drikker du 6-8 liter væske daglig, driver du med tungt kroppsarbeid? Haha, høres sikkert sånn ut. Jeg drikker svært mye, ingen spesifikk årsak (og ingen diabetes). Alltid vært slik. Jeg spiser mye også, når jeg spiser da. Det er noen medisinske årsaker som kan forklare noe av dette, men det er privat og deles ikke.
Djungelvrål Skrevet 18. desember 2016 #55 Skrevet 18. desember 2016 Jeg liker det veldig godt men det er dyrt så jeg kjøper ofte FP colalight i stedet. Nå kjøper jeg kanskje 1-2 flasker i uka. Har jeg bokser fra Sverige drikker jeg mer. Kan godt gå noen dager uten, er bare å ikke kjøpe det så ofte. Drikker mest vann og kaffe.
FantasDick Skrevet 18. desember 2016 #56 Skrevet 18. desember 2016 Hater Pepsi Max, men elsker Grans cola x. Synes det smaker veldig godt og jeg liker kullsyre. Drikker ikke litervis om dagen, men en del.. Nå som jeg er gravid drikker jeg veldig lite og ikke hver dag.
-jk- Skrevet 18. desember 2016 #57 Skrevet 18. desember 2016 Drikker det fordi det er godt, kalorifritt og stilner mye av søtsuget mitt. Men jeg drikker mye vann også, drikker f.eks kun vann på jobben. Liker ikke varm drikke, er ikke videre begeistret for melk og juice er en sukkerbombe. Kan godt drikke altenativer, f.eks Cola Light eller Tab Xtra. Cola Zero liker jeg derimot ikke spesielt godt 7Up Free er supergod som alternativ sommerstid (men ikke Sprite Zero). Ellers er det billig, handler som regel på tilbud til 29,90 for 4-pack 1,5l. Har heldigvis god lagringsplass hjemme Er ellers ikke avhengig på noen måte, er vi på tur kan jeg gå dagevis uten, uten at jeg merker noe til det eller tenker over det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå