AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #21 Skrevet 6. november 2016 19 minutter siden, lokmeister2016 skrev: bruker ikke tinder!!:P Så hvorfor i helvette svarer du på denne tråden da? Anonymkode: 7403b...011 7
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #22 Skrevet 6. november 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke skrive at du har x antall barn da? jeg har ikke barn, men ville ikke x'et noen fordi de har barn heller. Barn er en bonus i livet, jeg er mer bekymra for en fæl X😝 Anonymkode: bdf7a...931 Selvsagt kan jeg skrive det😊 Men blir det lest? Anonymkode: 8a05f...217
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #23 Skrevet 6. november 2016 Jaja den som var en smart kvinne... Anonymkode: 0fcfd...639
Rakelmaki Skrevet 6. november 2016 #24 Skrevet 6. november 2016 (endret) Synes det er bra at tinder krever facebook for å lag profil. Burde også vært sånn at man måtte validere kontoen med et mobilnummer for å sikre seg at flertallet er ekte mennesker. Da slipper man et ekstremt stort antall falske profiler, som fører til at det blir skummelt å møte noen. Vet at menn sliter mye med falske profiler (svindlere), så burde ha hatt en slags program som klarte å oppdage og luke ut disse. Gikk gjennom en kompis sin tinder (liten by) 90% var falske profiler. Har selv blitt spurt om jeg var ekte eller falsk Burde ha vært slik at man fikk et spørreskjema man måtte fylle ut og kunne endre når som helst. Type: Har du barn? Har du kjæledyr? Fra en skala fra 1-10, hvor aktiv er du? Kryss av for interesser: Trening, sydenturer, strikking, fallskjermhopping, matlaging, skøyteløp osv. Interessert i kjærlighet eller gøy? Singel: Ja/nei (ikke alle som er single der faktisk) Også ble svarene vist under der man kan skrive om seg selv. Det hadde gjort det enklere å finne noen man kan matche med og da har man også noe å starte en samtale ut i fra. Og at man kunne ta en videosnutt på et par sekunder slik at man fikk sett mer enn bare bilder. Sånn man nå har på profilbildet på face. Endret 6. november 2016 av Rakelmaki
pika Skrevet 6. november 2016 #25 Skrevet 6. november 2016 51 minutter siden, Rakelmaki skrev: Burde ha vært slik at man fikk et spørreskjema man måtte fylle ut og kunne endre når som helst. Type: Har du barn? Har du kjæledyr? Fra en skala fra 1-10, hvor aktiv er du? Kryss av for interesser: Trening, sydenturer, strikking, fallskjermhopping, matlaging, skøyteløp osv. Interessert i kjærlighet eller gøy? Singel: Ja/nei (ikke alle som er single der faktisk) Også ble svarene vist under der man kan skrive om seg selv. Det hadde gjort det enklere å finne noen man kan matche med og da har man også noe å starte en samtale ut i fra. Og at man kunne ta en videosnutt på et par sekunder slik at man fikk sett mer enn bare bilder. Sånn man nå har på profilbildet på face. Nei takk 2
Rakelmaki Skrevet 6. november 2016 #26 Skrevet 6. november 2016 1 minutt siden, pika skrev: Nei takk Ok
meeeg9 Skrevet 6. november 2016 #27 Skrevet 6. november 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Savner muligheten til å registrere seg uten Facebook. Av flere årsaker. Irriterende å må lage fb-konto for å kunne bruke tinder. Som igjen gjør at alle dine fb-venner kan se at du er på tinder . Anonymkode: 97e05...ace Blir du flau om de vet?
meeeg9 Skrevet 6. november 2016 #28 Skrevet 6. november 2016 22 timer siden, canacas skrev: Kjekke menn! Jaa! Så rart å like annen hver gutt på Tinder for to år siden, til å ikke like en eneste én idag. Hvor mye gutter forandrer seg på bare noen år og blir bare helt uattraktive!
jabx Skrevet 6. november 2016 #29 Skrevet 6. november 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Savner muligheten til å registrere seg uten Facebook. Av flere årsaker. Irriterende å må lage fb-konto for å kunne bruke tinder. Som igjen gjør at alle dine fb-venner kan se at du er på tinder . Anonymkode: 97e05...ace Hvordan kan de se det? 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #30 Skrevet 6. november 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Savner muligheten til å registrere seg uten Facebook. Av flere årsaker. Irriterende å må lage fb-konto for å kunne bruke tinder. Som igjen gjør at alle dine fb-venner kan se at du er på tinder . Anonymkode: 97e05...ace Det går an å sette alt til "only me" før man kobler opp med facebook og da kan ikke vennene se om du er på tinder. Med mindre de er på tinder og ser deg der da Anonymkode: 3c92b...de2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #31 Skrevet 6. november 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går an å sette alt til "only me" før man kobler opp med facebook og da kan ikke vennene se om du er på tinder. Med mindre de er på tinder og ser deg der da Anonymkode: 3c92b...de2 Alt hva da? Er det mulig å se på Facebook om vedkommende er på tinder?? Hvordan? Anonymkode: 8a05f...217 1
Miklo Velka Skrevet 7. november 2016 #32 Skrevet 7. november 2016 22 timer siden, meeeg9 skrev: Hvor mye gutter forandrer seg på bare noen år og blir bare helt uattraktive! Skjer det med alle gutter, og ikke med jenter?
Miklo Velka Skrevet 7. november 2016 #33 Skrevet 7. november 2016 På 11/6/2016 den 9.12, Miklo Velka skrev: Jenter som sveiper til høyre på meg. Det å "like" innlegget mitt er ikke det samme som å sveipe til høyre på Tinder altså. Ser det er 5 stk som har misforstått dette så langt.
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 7. november 2016 #34 Skrevet 7. november 2016 (endret) På 6.11.2016 den 22.00, AnonymBruker skrev: Alt hva da? Er det mulig å se på Facebook om vedkommende er på tinder?? Hvordan? Anonymkode: 8a05f...217 Ja, det lurer jeg også på?? Har det ikke stått noe om at Tinder ikke publiserer på Facebook?? Endret 7. november 2016 av Wanda Maximoff
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #35 Skrevet 8. november 2016 4 timer siden, Wanda Maximoff skrev: Ja, det lurer jeg også på?? Har det ikke stått noe om at Tinder ikke publiserer på Facebook?? Man ikke kan se på Facebook om noen er Tinder brukere nei. Skjønner ikke hvor den personen har det fra. Tror kanskje personen misforstår å tror at de "felles vennene" man får opp når man sveiper har Tinder selv og kan se h*n. Den eneste måten å se om noen er på Tinder er at du selv kommer over personen på Tinder. Jeg kunne tenkt meg en funksjon a la det trådstarter etterlyste rundt dette med barn. Har selv 1 barn og dermed er jeg plutselig ikke et alternativ for mange menn (også klager de over at ingen vil ha dem hehe). Selv om jeg skriver det i profilen, matcher jeg stadig med menn som ikke takler at jeg har barn. Hadde også vært kult med en funksjon hvor man kan krysse av på om man er ute etter et ligg/sex eller faktisk ute etter å prøve å date seriøst. Men folk hadde vel ikke klart å være ærlige uansett Anonymkode: 0ff83...ee9 5
pressplay Skrevet 8. november 2016 #36 Skrevet 8. november 2016 På 11/6/2016 den 19.04, meeeg9 skrev: Jaa! Så rart å like annen hver gutt på Tinder for to år siden, til å ikke like en eneste én idag. Hvor mye gutter forandrer seg på bare noen år og blir bare helt uattraktive! Sikker på at det ikke er Tinder som har endret deg? At overfloden av gutter gjør at du blir mer kresen på Tinder? Det tror nemlig jeg. Tinder er en form for overflod og etter hvert blir man nummen på utssende når man bruker Tinder. 3
meeeg9 Skrevet 8. november 2016 #37 Skrevet 8. november 2016 På 7.11.2016 den 16.33, Miklo Velka skrev: Skjer det med alle gutter, og ikke med jenter? joda, de også. Men nå er jeg jente, så da tok jeg frem eksemplet om gutter
meeeg9 Skrevet 8. november 2016 #38 Skrevet 8. november 2016 18 timer siden, pressplay skrev: Sikker på at det ikke er Tinder som har endret deg? At overfloden av gutter gjør at du blir mer kresen på Tinder? Det tror nemlig jeg. Tinder er en form for overflod og etter hvert blir man nummen på utssende når man bruker Tinder. haha! Muligens! Enten det, eller så er det fordi jeg generelt ikke er interessert i noen lengre. Er det ikke slik at når man er på utkikk og vil date, at man da syns at flere er attraktive enn når man ikke er interessert? Jeg tror dette har noe å si det også!
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #39 Skrevet 12. januar 2017 På 5.11.2016 den 20.41, canacas skrev: Kjekke menn! : Anonymkode: ddb82...552
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #40 Skrevet 13. januar 2017 På 8.11.2016 den 2.33, AnonymBruker skrev: Man ikke kan se på Facebook om noen er Tinder brukere nei. Skjønner ikke hvor den personen har det fra. Tror kanskje personen misforstår å tror at de "felles vennene" man får opp når man sveiper har Tinder selv og kan se h*n. Den eneste måten å se om noen er på Tinder er at du selv kommer over personen på Tinder. Jeg kunne tenkt meg en funksjon a la det trådstarter etterlyste rundt dette med barn. Har selv 1 barn og dermed er jeg plutselig ikke et alternativ for mange menn (også klager de over at ingen vil ha dem hehe). Selv om jeg skriver det i profilen, matcher jeg stadig med menn som ikke takler at jeg har barn. Hadde også vært kult med en funksjon hvor man kan krysse av på om man er ute etter et ligg/sex eller faktisk ute etter å prøve å date seriøst. Men folk hadde vel ikke klart å være ærlige uansett Anonymkode: 0ff83...ee9 Ja takk til begge. Mange menn som ikke opplyser om at de har barn. I tillegg skulle jeg ønske det var mulig å få alderen til folk bekreftet Lei av menn som lyver på alderen! Anonymkode: a5f80...6b0 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå