Gå til innhold

Fritidsproblemer som arbeidsledig

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er nyutdannet og arbeidsledig. Var ferdig utdannet til sommeren og har hatt vikariat til nå. Dette er gått ut, og jeg søker nå aktivt på jobber. Har vært på en del intervju, så håper det ordner seg snart. Men hva skal jeg gjøre mens jeg venter?? Jeg har gått fra å ha en hektisk hverdag til å trene en gang om dagen og kjede meg ihel. Har dere forslag til ting jeg kan fylle dagene med? :( Er redd jeg kan gå på en smell. 

Anonymkode: 597ad...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Være med venner, låne en hund å gå tur med, se på serier, dra på cafe, søke på jobber, oppdatere CV og slikt :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lære deg håndarbeid. 

Lære deg et nytt språk.

Lese masse bøker. 

Anonymkode: e5e15...c78

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Være aktiv på fleire debatt-forum kanskje? Skrive om ting som interesser deg, for eksempel på blogg eller wikipedia. Bli med på betalte spørreundersøkelser, som You Gov eller lignende. :P  

Anonymkode: 3a1ec...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å holde en normal døgnrytme med å stå opp sånn passelig tidlig. Lag deg rutiner for dagene. Om det er passelig avstand til noe frivillig arbeid så kan jeg anbefale det. Både fordi det gir deg sosial omgang med andre mennesker og er givende, og fordi det tar seg bra ut på CV'en din (men det bør ikke være første pri for å velge å drive frivillig).

Hvis du har penger til det så kan garn fra f.eks. Europris være en ide for å strikke/hekle julegaver.

Lykke til med søknadene. Håper det ordner seg for deg snart :hug:

Anonymkode: 90eef...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar! Jeg har kjøpt meg noen bøker og tror jeg skal prøve å lære meg excel. Ellers trener jeg hver dag. 

Jeg blir utrolig fort rastløs så jeg håper å finne noe jeg virkelig liker som får dagene til å gi mening. De fleste venner og familie jobber jo eller studerer, så de har ikke så mye tid til å henge med meg, hehe. :( 

Anonymkode: 597ad...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...