Gå til innhold

Thailand (Hua hin) i november!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, reiser til Hua Hin ca den 19-21 nov. 

Planen er og være der i ca 10-12 dager, noen som har vært der rundt samme årstid?

Hvordan er været? Planen er å nyte litt sol, og finne på aktiviteter/utforske byen litt.

Hvordan var din reise til hua hin osv? 

Tips tas imot!! :) 

Anonymkode: 1d094...5ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regntid i november der? Jeg husker det som litt grått og vått og varmt i november, men mange år siden jeg var der nå. Kjipt sted!

Skrevet

Hua, Hua Hin.

Nesten som Lian, Lian Lei.

Anonymkode: 79763...9f5

Skrevet

jeg var i Hua Hin to dager på den tiden for to år siden. Varmt, lite regn. For å være ærlig likte jeg ikke byen og dro fort videre, men  kanskje du trives. 

Anonymkode: 3f2f3...586

Skrevet

Var der 1-2 dager, tror det var på ca den tiden. Været var fint nok, men byen er ikke noe særlig. 

Anonymkode: 3a8bc...0f6

Skrevet

Er det noen steder man kan ta båt til f.eks, eller kjøre til som ikke er så langt unna?

Hvor man kan oppleve litt kulere ting kanskje:)

TS.

Anonymkode: 1d094...5ba

Skrevet

Vært i Hua Hin. Strendene var ikke all verden og ble enda mer skuffet over selve byen. Masse prostituerte overalt. Men maten var veldig god. 

Anonymkode: f0f1b...0ad

Skrevet

Kjip by og dårlige strender. Var der for to år siden og drar ALDRI tilbake! Masse hestemøkk på stranda og ingen solsenger der. Måtte enten ligge ved bassenget på hotellet eller på håndkle på stranda. Ble annethvert minutt forstyrret av selgere som solgte håndklær eller div unyttige ting. Det var ikke en ting jeg likte med den byen! 

• 2 uker senere...
Skrevet

Reise med skolebarn i desember. Hvor bør vi dra

Anonymkode: ba40b...0a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...