AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #1 Skrevet 4. november 2016 Jeg er selv ganske stor: ca 20-21 cm lang og nesten 16 i omkrets. Jeg har hatt sex med en god del damer (vil tippe rundt 70-80 stk) og mange av de har hatt svært mange partnere (40+). Likevel hører jeg hele tiden at jeg er den desidert største de har sett, de skal holde rundt den, sammenligne med underarmen osv. Måten de er på virker genuint overrasket og nysgjerrig. Det får meg til å tro at en slik størrelse er svært sjelden, men likevel leser man stadig vekk om menn og kjærester som har 24-25 cm lang. Jeg får det rett og slett ikke til å stemme. Dersom slike gigapeniser var såpass utbredt, så ville ikke jeg få slike reaksjoner. Så jeg tror omtrent alle lyver om størrelsen. Anonymkode: c42da...0fd
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 Men du forteller selvsagt sannheten ikke sant ? Anonymkode: dfea1...db4 11
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #3 Skrevet 5. november 2016 Gratulerer da mann! jeg har rundt 19, og nesten alle jeg har møtt, synes det er stort også Anonymkode: c814a...16e
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #4 Skrevet 5. november 2016 Jeg har kun hatt sex med en som var større en deg TS, og har hatt en del sexpartnere. Så tror du kan ha rett i det. De fleste har sett ut til å være alt fra 14-17cm av de jeg har hatt meg med. Omkretsen har jeg ikke peiling på. Men personlig foretrekker jeg at penisen er på ca 15-16cm. Anonymkode: f0644...435
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #5 Skrevet 5. november 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Men du forteller selvsagt sannheten ikke sant ? Anonymkode: dfea1...db4 Vi kan jo i det minste gratulere ts med penistråd nr. 10 000, eller noe sånt. Anonymkode: 3ed7b...b5b 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #6 Skrevet 5. november 2016 Vell, jeg har selv ligget med seks stk og merkelig nok har alle hatt store peniser. Han jeg er med nå har en helt enormt tykk penis, jeg fikk hakeslepp når jeg så den. Her snakker vi iallefall 17 cm, helt vilt. Har ikke målt den selv men sjekket på et målebånd og sammenlignet. Jeg trodde ikke så tykke peniser eksisterte, men jaggu. Og jaggu sitter den ikke på drømmemannen også. Heldige meg! Lengden er helt normal tror jeg, tipper 14 cm. Perfekt!!!! Eneste minuset er at jeg må være SKIKKELIG våt og opphisset, om ikke går den ikke inn. Er også alltid litt vondt til å begynne med, men så tilpasser jeg meg. Og jeg som har trent musklene som bare pokker der nede, han får vondt når jeg kniper. Anonymkode: cdb75...3a4 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #7 Skrevet 6. november 2016 Som alle normalfordeling er det slik at noen trekker opp gjennomsnittet. Du er en av dem TS. Når en penis avviker med 40% både i lengde og omkrets slik at den er nesten det doble av en normalt stor penis er det vell ikke rart damene synes at du er stor. Du har jo en penis som passer til en mann på 150 kg. Velkommen i klubben The Well Hung Jury. Anonymkode: d289d...367
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #8 Skrevet 6. november 2016 hehe jeg har hatt sex med flere som har hatt ganske stor XD men vil si at de ikke er vanlig og ha så stor som du nei. tror den største jeg møtte var 24 cm er usikker men , noe sånt Anonymkode: 923dc...1bd
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #9 Skrevet 6. november 2016 ts Kvinner er også fryktelig dårlig på å anslå lengde/omkrets. Damer har gjettet at min pikk har vært både 25-26 cm lang og nærmere 20 cm i omkrets. Noe den selvfølgelig er langt unna å være. Så når damer sier "typen min har 25 cm lang pikk" så er det nesten garantert tull. Anonymkode: c42da...0fd 1
mesterdiller Skrevet 6. november 2016 #10 Skrevet 6. november 2016 Jeg har ca samme str som deg, TS (21x16). Har også opplevd at damer gjetter alt for stort, typ 25cm etc. Flere har også skrytt av store ekser og etterpå sagt at jeg var større. En ærlig og åpen venninne som har ligget med litt under hundre menn spurte om å få se den hard. Hun sa i ettertid at jeg var klart størst. Og dette er en jente som ikke er redd for å si negative ting, for hun har sagt andre ting om utseendet mitt som ikke var gøy å høre. kanskje hun har vært uheldig med utvalget, men likevel. Tror kanskje tykkelsen er mer uvanlig enn lengden.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #11 Skrevet 6. november 2016 ts Mine erfaringer stemmer også godt overens med diverse studier, der snittet ligger godt under det de fleste tror og det er svært få som er større enn 20cm lang og 15 cm i omkrets. Så når kvinner, og menn, her inne snakker om størrelser på 25+ cm så er det nesten garantert løgn. Anonymkode: c42da...0fd
jabx Skrevet 6. november 2016 #12 Skrevet 6. november 2016 At de som har vært borti det snakker om det gjør kanskje at det høres vanlig ut, men det er neppe det.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #13 Skrevet 6. november 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: ts Mine erfaringer stemmer også godt overens med diverse studier, der snittet ligger godt under det de fleste tror og det er svært få som er større enn 20cm lang og 15 cm i omkrets. Så når kvinner, og menn, her inne snakker om størrelser på 25+ cm så er det nesten garantert løgn. Anonymkode: c42da...0fd Og grunnet at så få har så stor som du hevder å ha, så er ditt utsagn også dermed nesten garantert løgn. Anonymkode: d77c4...b82
mesterdiller Skrevet 7. november 2016 #14 Skrevet 7. november 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Og grunnet at så få har så stor som du hevder å ha, så er ditt utsagn også dermed nesten garantert løgn. Anonymkode: d77c4...b82 Alt er mulig, så klart. Men når man har en størrelsesfokusert kultur som får menn til å legge på 2-3 ekstra cm for å virke mer imponerende, så er det jo mer fristende å si at man har 24cm når man egentlig er 21. Spesielt på et forum her hvor man bare leser tall og ikke faktisk ser størrelsen. Evt. må alle konstant laste opp bilder med linjal ved siden av for å bli trodd - noe ikke alle menn (tro det eller ei) er veldig keen på. Er selv ikke veldig blyg, men å laste opp private bilder til et forum som dette er ikke noe jeg setter høyt på lista.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå