AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #1 Skrevet 4. november 2016 Jeg har et område på oversiden av underarmen som er full av kutt (ja, jeg har gjort det selv, og ja, jeg går til psykolog). Og i mellom disse kuttene er huden hard og fast. Noen som har opplevd dette før? Den er nesten sånn læraktig? Anonymkode: 2d193...8c7
Gjest HappyWaffle Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 sikker på at det ikke er skorpe eller arrvev bare? godt å vite at du får hjelp
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #3 Skrevet 4. november 2016 Huden danner arrvev, derfor blir det styggere arr hos noen enn hos dem som har god grohud uten arrdannelser. Snakk med legen din om det er mulig å gjøre noe med dette om det er til sjenanse for deg. Jeg hadde mye arrdannelse i arret etter en brystoperasjon. Jeg fikk sprøytet inn kortison som løste opp noe, og gjorde arret penere. Anonymkode: cd335...078
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #4 Skrevet 4. november 2016 5 minutter siden, HappyWaffle skrev: sikker på at det ikke er skorpe eller arrvev bare? godt å vite at du får hjelp Ja, det er der det ikke er noe form for nye eller gamle kutt. I praksis helt normal hud.. <3 TS Anonymkode: 2d193...8c7
Gjest HappyWaffle Skrevet 4. november 2016 #5 Skrevet 4. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er der det ikke er noe form for nye eller gamle kutt. I praksis helt normal hud.. <3 TS Anonymkode: 2d193...8c7 ok, nei da aner jeg desverre ikke tenkte det kanskje var nye kutt. men har du smerter i området?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #7 Skrevet 4. november 2016 1 minutt siden, HappyWaffle skrev: evt kløe? Noe smerte og kløe. Det er bare kjemperart. Anonymkode: 2d193...8c7
Gjest HappyWaffle Skrevet 4. november 2016 #8 Skrevet 4. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Noe smerte og kløe. Det er bare kjemperart. Anonymkode: 2d193...8c7 google "keloid" kan være noe sånt det er en overvekst av arrvev.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #9 Skrevet 4. november 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huden danner arrvev, derfor blir det styggere arr hos noen enn hos dem som har god grohud uten arrdannelser. Snakk med legen din om det er mulig å gjøre noe med dette om det er til sjenanse for deg. Jeg hadde mye arrdannelse i arret etter en brystoperasjon. Jeg fikk sprøytet inn kortison som løste opp noe, og gjorde arret penere. Anonymkode: cd335...078 Mhm, så dette kan komme på den friske huden i mellom? Rundt kuttene er det lille arrdannelser som nå jobber for å Gro igjen såret, men det er på tilsynelatende frisk hud. TS Anonymkode: 2d193...8c7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå