Gå til innhold

...Waco...


tuji

Anbefalte innlegg

Det er...utrolig...tungvint å lese...innleggene dine...Kanskje et lite...punktum i ny ...og ne...ville være på sin plass...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Og noen store bokstaver her og der... Og kanskje innimellom litt kortere innlegg på tråder du starter. Må innrømme at jeg selv aldri gidder å lese så lange innlegg jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selvfølgelig det er slikt det blir debatter av... om jeg velger å berike mitt språk... men punktumer og kommaer, etter mitt eget forgodebefinnete... så skal selvsagt damer angripe teksten enn dens innhold!

Istedetfor hva jeg skriver, og hva jeg mener.. Det er sånn det er, og bare å venne seg til. Alle taler med hvert sitt nebb og jeg piper med mitt!

Men neida....Waco.... husk nå vesle gutt, pluskvamperfektum og pronomer! Men jeg synger! Noen ganger er jeg ettertenksom..... eller jeg kan vri over til, eg synas dokk forjenter no bedre... or what should we say?

Språket er for å berikes, og er det noe jeg bryr meg mindre om, enn frøkenaktige skribenter som ikke har noe bedre å gjøre enn å kommentere andre mennesker skrivefeil!

Få bort norsk rettskrivningssatser, spør dere Waco, skriften er for å utvikles, bøyes i nye vendinger og finne nye uttrykk... la oss leke med ord!!.....

Men selvsagt forstår ikke snusalvorlige damer dette. Tørrlagte staveleseskribenter som de er......

Waco

skriver som det passer ham....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinn

*hi hi*

Språkets formaliteter har vel aldri värt så viktig her, da!!

Men du vet, Waco, at om du vil at ha noen å diskutere med deg så må du jo skrive så folk gidder å lese det, ellers kan det jo bli kjedelig for deg i lengden, vet du, vennen!!

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[

Ja selvfølgelig det er slikt det blir debatter av... om jeg velger å berike mitt språk...

Hva er så berikende med slik tegnsetting?

:hoho:

Du reagerte forresten akkurat som jeg trodde du ville. Barnslig å forsvare seg med angrep, mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er ennå mer kverulerende å kontrollere andre menneskers skrivemåte og.

Tenk om jeg skulle reagert hver eneste gang jeg var uenig i en kvinnes bruk av tegnsetting?

Waco

Forstår hvorfor kvinner ikke blir tatt seriøst i samfunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om jeg skulle reagert hver eneste gang jeg var uenig i en kvinnes bruk av tegnsetting?

Det er du hjertelig velkommen til for min del! Du reagerer jo på så mange andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco,

Jeg kan informere om at vi på norsk (Og så vidt meg bekjent de fleste andre skriftspråk) har regler for hvordan ord skal staves, settes sammen til setninger og hvordan setninger skal skilles fra hverandre med tegn. Disse reglene kalles grammatikk. Hvis du vil bli forstått (Og det vil du vel?!?) av oss andre som snakker/skriver norsk, er du nødt til å forholde deg til disse.

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er faen meg på trynet... om jeg krydrer språket med noen =), deler ordene etter fornuft og ikke etter reglene akkurat som man ikke forkorter Pule med Pepperkakesmule. Tror dere forstår hva jeg mener, av og til så er det bare herlig.... og befriende... å lenge inn et langsooooomt tonefall for at dere forstår hva jeg mener.. men dere vil vel mye heller ho-ho-ho enn å snakke seriøst,.... liksom, (ops, gjorde det igjen.).

Har dere ikke noe fornuftigere å skrive, enn å rette andres skrivefeil?

Waco

Begynn å strikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruk nå tegnene og språk akkurat som du vil, du Waco. De som leser det, de leser, og de som ikke leser, leser ikke. Selv henger jeg meg ikke opp i andres skrivefeil.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stedet for å bli sur for litt kritikk, så synes jeg at du skal ta det til etterrettning eller drite i det! Du kritiserer veldig ofte oss (kvinner/jenter) i innleggene dine, da må du tåle at noen kritiserer gramatikken din. Det er vel ikke noe galt i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Gemini

Hva har tegnsetting og gramatikk med innleggene å gjøre? -Ingenting!

Det er vel hva som blir sagt som er viktig, ikke hvordan det blir sagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...