Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #1 Skrevet 24. november 2004 Jeg skal kjøpe en kur fra Joico, men hvilken er best??
Gjest Ethereal Skrevet 24. november 2004 #2 Skrevet 24. november 2004 Det spørs jo hva håret ditt trenger.... Er det farget, bleket og du bruker mye føner, rettetang osv, er K-Pak bra (i tillegg til en fuktgivende balsam eller kur, ellers kan håret bli tørt og sprøtt, siden proteinkurer bygger opp uten å tilføre fuktighet). Advarsel! Lukter sterkt syntetisk banan.
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #3 Skrevet 24. november 2004 Jeg ser på lookfantastic at det er mange K-pak kurer. Hvilke av disse kan du anbefale? Jeg har farget hår som jeg føner og bruker rettetang i.
Gjest Ethereal Skrevet 24. november 2004 #4 Skrevet 24. november 2004 Den som heter K-Pak Reconstruct Deep Penetrating Reconstructor (mye av det andre er leave-ins og div. stylingprodukter), gjerne i kombinasjon med den som heter Moisturizer. Fem minutter av hver, og du får silkemykt, sterkt hår. De brukte jeg selv da jeg hadde lengre hår som var farget, bleket og som jeg daglig rettet ut og fønet. Ikke la K-Pak sitte i håret i mer enn fem minutter, da kan det som sagt bli tørt og sprøtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå