AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #1 Skrevet 4. november 2016 Jeg har for ikke så lenge siden startet lærlingtiden min, er 18 år og flyttet hjemmefra. Føler jeg ikke har noe problem med å flytte hjemmefra da jeg har utrolig god kontakt med foreldrene mine og bor sammen med en utrolig snill og god fyr. Har i flere år sletet med angst og uro, for forskjellige ting.. har sletet med sosial angst, men har jobbet mye med dette og føler selv det er noe jeg har mer kontroll over nå. men i forhold til jobben går det ikke så bra.. har hatt noen dager der kroppen bare sier nei, jeg tør ikke møte opp fordi jeg er redd for å skuffe dem, eller meg.. Flere netter har gått til å ligge å glane i veggen eller taket, og dra på jobb etter 3 timer med søvn.. jeg er utslitt og orker snart ikke mer.. har snakket med sjefen om det og hun vil jeg bare skal presse meg men jeg er så redd det kan slå ut, og at jeg bare stanser.. har snakket med lege og psykriatisk sykepleier og får samme beskjed, men jeg klarer ikke presse meg hver dag.. jeg er ikke så god på å ordlegge meg og kunne gjerne fått litt hjelp til hvordab jeg skal forklare situasjonen min til legen eller andre.. Hilsen en jente som er veldig redd for fremtiden sin.. Anonymkode: 0767b...aff
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 Du er god til å sette ord på ting skriftlig, i alle fall. Jeg kan råde deg til å vise det du har skrevet her, gjerne fylle på mer og gi det til f.eks. Legen din. Mulig du trenger mer hjelp til å takle angsten, for å ikke ha angst for angst. Klem til deg! Anonymkode: cc269...fd5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #3 Skrevet 4. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er god til å sette ord på ting skriftlig, i alle fall. Jeg kan råde deg til å vise det du har skrevet her, gjerne fylle på mer og gi det til f.eks. Legen din. Mulig du trenger mer hjelp til å takle angsten, for å ikke ha angst for angst. Klem til deg! Anonymkode: cc269...fd5 Enig!  til deg TS. Anonymkode: ff224...4a2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå