AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #1 Skrevet 4. november 2016 Hei, Jeg har begynt å trene igjen. Og det har gått veldig bra de første 3 ukene. Løper en del ute og går lange turer samt styrketrening mellom løpe intervaller. Men etter en løpetur der været skiftet fra flott høstvær til regn hagl og det blåste opp ordtlig. Ble jeg ordtlig sjuk.Lå strekk ut en uke. Det er nå 3 uker siden. Ikke vært i form. Prøvd 3 korte turer og det funket elendig. Plutselig begynte jeg å tisse blod. Følte meg elendig. Måtte på legevakten. Grensen til nyrebekkenbetennelse. Fikk medisin. Jeg sliter alltid med magen når jeg får sterk medisin. Blir kvalm og uvel så har måtte presset i meg mat. Så mister jeg et familiemedlem. Bestemte meg for å ta fri fra jobben resten av uken. Greier ikke tenke klart. Er så ufattelig sliten. Og akkurat ferdig med kuren så tisser jeg blod igjen. Spiser masse tranebær, men det hjelper ikke. Vet ikke om jeg orker en ny runde med medisin😷 Vekta har rast nedover og planene om å springe halv maraton spøker det for😞 Noen måte å booste kroppen igang igjen? Nå sliter jeg med å gå opp en trapp. Hvor lang tid tar det å komme seg opp igjen? Føler at jeg var i flytsonen og nå har jeg gått tilbake til start og litt til😞 Anonymkode: 24c89...ac6
Sulosi Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Sulosi, mod
Fremhevede innlegg