AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #21 Skrevet 4. november 2016 10 minutter siden, SuperSonic skrev: DU må gjerne si din mening til Mor, men det er faktisk nok med samtykke av en foreldre når dere har delt foreldreansvar. Så både du og hun kan laste opp bilde, men ingen bør med tanke på barna senere i livet Vi har blitt enig at det er kun nærmeste familie ekskludert mor og fars kjæreste har lov å legge ut bilder. Det står til og med i samværsavtalen vår. I hovedsak var det ikke noe problem for meg, men siden mor laget en så stor sak over at min samboer la ut bilder så ble det bare sånn. Hun kan ikke lage regler for meg og mine, som ikke gjelder seg selv. TS Anonymkode: 7b550...4b6
Gjest Timaras Skrevet 4. november 2016 #22 Skrevet 4. november 2016 (endret) 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: At noen runker til et bilde de finner på internett høres ikke spesielt alvorlig ut, selv om det selvsagt er forkastelig å gjøre det til bilder av barn. Jeg kan forstå at det er en ukomfortabel tanke, men hvis det er dette du mener er det verste som kan skje så ville jeg ikke være så veldig bekymret altså. Du kan ikke være sikker på at det blir slettet bare fordi du rapporterer det. Slik du legger frem saken her så tviler jeg på at facebook kommer til å slette bildet. Anonymkode: 6fd8a...ca0 Dette er ikke det verste. Det har jeg ikke lov å skrive her. Har taushetsplikt fra andre instanser. Dette var å ta et eksempel. For alle del bruk barnas tillit som dete vil. Selv har jeg til dags dato ikke lagt ut bilder av barna på nettet. Da de ikke hører hjemme der. Så får vi håpe ingen av deres barn under noen omstendigheter blir skade lidende på noen måte i freMtiden. Jeg ser jeg når ikke inn så jeg trekker meg unna denne diskusjonen. Endret 4. november 2016 av Jaikkesant
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #23 Skrevet 4. november 2016 25 minutter siden, Jaikkesant skrev: Dette er ikke det verste. Det har jeg ikke lov å skrive her. Har taushetsplikt fra andre instanser. Dette var å ta et eksempel. For alle del bruk barnas tillit som dete vil. Selv har jeg til dags dato ikke lagt ut bilder av barna på nettet. Da de ikke hører hjemme der. Så får vi håpe ingen av deres barn under noen omstendigheter blir skade lidende på noen måte i freMtiden. Jeg ser jeg når ikke inn så jeg trekker meg unna denne diskusjonen. Helt enig at der mye som kan skje når man poster bilder av barna på nett. Men mennesker kan også bare ta bilder av sønnen min når vi er ute å går, på stranda eller hvor som helst. Men som sagt, jeg legger ut sjeldent bilder av sønnen min, det er vell kanskje ett år siden sist jeg la ut noe. Håper jo selvfølgelig at han ikke blir lidende fordi vi legger ut bilder. TS Anonymkode: 7b550...4b6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #24 Skrevet 4. november 2016 Tenker bare stakkars barn som blir lagt ut bilder av . Barn velger ikke å være på sosiale medier!!!! Anonymkode: 56d7a...463 1
Gjest Timaras Skrevet 4. november 2016 #25 Skrevet 4. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: At noen runker til et bilde de finner på internett høres ikke spesielt alvorlig ut, selv om det selvsagt er forkastelig å gjøre det til bilder av barn. Jeg kan forstå at det er en ukomfortabel tanke, men hvis det er dette du mener er det verste som kan skje så ville jeg ikke være så veldig bekymret altså. Du kan ikke være sikker på at det blir slettet bare fordi du rapporterer det. Slik du legger frem saken her så tviler jeg på at facebook kommer til å slette bildet. Anonymkode: 6fd8a...ca0 Dette er ikke det verste. Det har jeg ikke lov å skrive her. Har taushetsplikt fra andre instanser. Dette var å ta etil eksempel. For alle del bruk barnas tillit som dete vil. Selv har jeg til dags dato ikke lagt ut bilder av barna på nettet. Da de ikke hører hjemme der. Så får vi håpe ingen av deres barn under noen omstendigheter blir skade lidende på noen måte i freMtiden. Jeg ser jeg når ikke inn så jeg trekker meg unna denne diskusjonen.
Gjest Timaras Skrevet 4. november 2016 #26 Skrevet 4. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt enig at der mye som kan skje når man poster bilder av barna på nett. Men mennesker kan også bare ta bilder av sønnen min når vi er ute å går, på stranda eller hvor som helst. Men som sagt, jeg legger ut sjeldent bilder av sønnen min, det er vell kanskje ett år siden sist jeg la ut noe. Håper jo selvfølgelig at han ikke blir lidende fordi vi legger ut bilder. TS Anonymkode: 7b550...4b6 Så mye likegyldighet ang barn er det lenge siden jeg har lest Lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå