AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #1 Skrevet 4. november 2016 Jeg har noe som plager meg skikkelig! Jeg 25år, gått ned nesten 50kg, men nå føler jeg kroppen min er skikkelig stygg. Pupper og rumpe er borte og magen er dvask. Dette tærer skikkelig på selvtilliten, og jeg kvier meg for å date/møte menn i tilfelle han skulle se meg naken. Jeg har truffet mange flotte menn som jeg har lyst å bli bedre kjent med, men jeg trekker meg alltid unna før det går så langt at han får se meg naken. Noen som har tips til å få bedre selvtillit/selvfølelse? Anonymkode: 1cd9a...185
Mamasitas Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 Kjære deg. Utrolig godt jobba! Selvsagt får man slapp hud etter å ha gått ned i vekt, og det er noe alle forstår, også menn. Dette kroppshysteriet i dagens samfunn er noe tull, jeg har meldt meg ut av dette etter å ha fått to barn veldig tett. Magen har masse strekkmerker og henger, selv om jeg er forholdsvis slank. Men vet du hva, det er godt nok å være som man er! Den mannen som virkelig forelsker seg i deg, ser på hele deg som en vakker skapning og ikke bare er ute etter en fin kropp å ligge med. Du må slutte tro du ikke er vakker, for det er du, akkurat sånn som du er! Jo mer man forstår at livet er så mye mer enn bare det man ser, jo tryggere blir man. Det er ingenting som er så fint som en kvinne som vet hun er mer enn bare sin kropp og utseende, og er trygg på dette. Det er noe med utstrålinga man har da, når man har det bra i sin egen kropp, uavhengig av form og fasong. Tror ikke du skremmer vekk noen med å godta deg selv og være stolt over den du er! Tvert imot sier nå jeg :-) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå