Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #1 Skrevet 24. november 2004 Vet noen om det er lov å ta bilder av kjolene man prøver i brudesalongene?
Cathie Skrevet 24. november 2004 #3 Skrevet 24. november 2004 det er ikke lov noen steder tror jeg, men har du kamera på mobilen så er jo det litt diskret da..
*tine* Skrevet 24. november 2004 #4 Skrevet 24. november 2004 Jeg fikk ta bilder av den kjolen jeg hadde bestemt meg for å ha. Det er nok ganske strengt dette med å ta bilder av kjoler man prøver. Er redde for kopiering..
Gjest Betty Boop Skrevet 24. november 2004 #5 Skrevet 24. november 2004 Men vet noen om brudesalongene gir deg navn på designer og modell? Sånn at man kan finne den på internett og se bilde der?
søndagsengel? Skrevet 24. november 2004 #6 Skrevet 24. november 2004 Men vet noen om brudesalongene gir deg navn på designer og modell? Sånn at man kan finne den på internett og se bilde der? Ja, der jeg var skrev de det ned på et visittkort som jeg fikk...
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #7 Skrevet 24. november 2004 Jeg fikk det ikke, enda jeg hadde kjøpt kjolen!
rutti Skrevet 24. november 2004 #8 Skrevet 24. november 2004 Jeg fikk ta så mange bilder som jeg ville av meg selv med kjolene på, og ikke bare av den kjolen jeg likte best, men av de vi hadde lyst å¨ha bilde av! Var ingen problem dette!
Kristin S Skrevet 24. november 2004 #9 Skrevet 24. november 2004 Virker som det er veldig opp og ned! Jeg fikk lov til å ta bilder..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå