Gå til innhold

Menn, hadde dere blitt skeptiske til dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hadde ikke vært noen dealbreaker for meg. Hadde du derimot vært på samme alder, aldri hatt kjæreste men flusst med ons ville det nok stilt seg ganske annerledes. 

Endret av herzeleid
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

32 år år gammel kvinne som aldri har hatt en ordentlig kjæreste. Har utdanning og jobb og klarer meg selv. Er sjelden på date, har aldri ons. Er glad i sex, men det går evigheter mellom hver gang, det må være med en jeg liker godt og håper å bli sammen med. Er selvfølgelig litt rar og er ikke noen stor skjønnhet, men har venner og et normalt liv. Er ganske skikkelig av meg, kan sikkert oppfattes som kjedelig av noen. Jeg synes det er litt flaut, og jeg forteller ikke hvem som helst at jeg aldri har hatt kjæreste, men blir jeg spurt direkte svarer jeg ærlig. Jeg vet ikke helt hvorfor det har blitt sånn, men det er vel litt blanding av uflaks, ikke kjempegod selvtillit, at jeg ikke har et så veldig attraktivt utseende og at jeg er litt kresen til tross for at det ikke er mange som blir interessert i meg.

Hva ville dere menn tenkt om ei dame som meg? Blinker varselslampene eller ville dere ikke tenkt så mye på det?

Anonymkode: 7381e...e30

Ingen varsel lamper blinker her, men nå er jeg som deg, bare 10 ganger verre:

Mann, over 50, aldri hatt sex, tilogmed ukysset! 

Toget fullt av kvinner har gått for lengst, jeg var ikke engang på stasjonen.

Jeg kommer til å leve hele livet uten kjæreste/samboer eller ons.

Dette har jeg akseptert og godtatt for flere tiår siden.

Klarer meg godt i livet likevel.

Anonymkode: bd58e...804

Gjest lipgloss
Skrevet

Helt ærlig så synes jeg du høres perfekt ut :)

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

32 år år gammel kvinne som aldri har hatt en ordentlig kjæreste. Har utdanning og jobb og klarer meg selv. Er sjelden på date, har aldri ons. Er glad i sex, men det går evigheter mellom hver gang, det må være med en jeg liker godt og håper å bli sammen med. Er selvfølgelig litt rar og er ikke noen stor skjønnhet, men har venner og et normalt liv. Er ganske skikkelig av meg, kan sikkert oppfattes som kjedelig av noen. Jeg synes det er litt flaut, og jeg forteller ikke hvem som helst at jeg aldri har hatt kjæreste, men blir jeg spurt direkte svarer jeg ærlig. Jeg vet ikke helt hvorfor det har blitt sånn, men det er vel litt blanding av uflaks, ikke kjempegod selvtillit, at jeg ikke har et så veldig attraktivt utseende og at jeg er litt kresen til tross for at det ikke er mange som blir interessert i meg.

Hva ville dere menn tenkt om ei dame som meg? Blinker varselslampene eller ville dere ikke tenkt så mye på det?

Det vil blinke noen varsellamper, men det betyr ikke at det ikke går an å prøve hvis det funker ellers.

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle andre jentene på din alder er enten utpult og har hatt 100sexpartnere.

Hvor mange har du hatt sex med da?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med prostituerte?

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, Summers skrev:

Tror ikke menn bryr seg om at du aldri har hatt kjæreste, men de bryr seg jo om du er pen, kjedelig, dårlig selvtillit, osv. 

Forsåvidt enig i det, unntatt siste punktet, dårlig selvtillit. Tror du virkelig at menn setter pris på at kvinner har høy selvtillit? Jeg tror det heller er motsatt. Folk som er skrytende og "tror de er noe" er usympatiske, og det gjelder begge kjønn. Heller da en som er litt beskjeden, de vinner seg ofte ved nærmere bekjentskap.
Men jeg er mann; jeg tror gjerne at kvinner ser annerledes på dette. Som Prøysen sa det i visa: "Men  kvinnfolk er kvinnfolk og kan itte tenkje, dom ligne på skjora og tek det som blenkje".

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, jabx skrev:

Hvor mange har du hatt sex med da?

3

Skrevet
På 3.11.2016 den 22.27, AnonymBruker skrev:

Du har et kjempepluss at du ikke har barn fra før av i min bok ..så hadde det vært interessant å funnet noen som ville være med å bygge noe fra scratch, og jeg er litt eldre enn deg ;)

Anonymkode: bc866...360

• Liker 1
Skrevet

Du skriver du ikke liker å dra ut på byen, men hva liker du å gjøre? Har du noen hobbyer? Hvis ikke vil jeg tro at mange vil synes du er ganske kjedelig.

Anonymkode: cd922...e59

Skrevet
7 timer siden, Knut Berg skrev:

Forsåvidt enig i det, unntatt siste punktet, dårlig selvtillit. Tror du virkelig at menn setter pris på at kvinner har høy selvtillit? Jeg tror det heller er motsatt. Folk som er skrytende og "tror de er noe" er usympatiske, og det gjelder begge kjønn. Heller da en som er litt beskjeden, de vinner seg ofte ved nærmere bekjentskap.
Men jeg er mann; jeg tror gjerne at kvinner ser annerledes på dette. Som Prøysen sa det i visa: "Men  kvinnfolk er kvinnfolk og kan itte tenkje, dom ligne på skjora og tek det som blenkje".

Forskjell på å ha god selvtillit og å være skrytete.  En partner med dårlig selvtillit er jo slitsomt for da må man jo hele tiden gi henne bekreftelse.

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen varsel lamper blinker her, men nå er jeg som deg, bare 10 ganger verre:

Toget fullt av kvinner har gått for lengst, jeg var ikke engang på stasjonen.

Jeg kommer til å leve hele livet uten kjæreste/samboer eller ons.

Dette har jeg akseptert og godtatt for flere tiår siden.

Klarer meg godt i livet likevel.

Hei. Jeg er kvinne i samme situasjon. Godt voksen og ukysset !  Mitt "handikapp" er at jeg var så sjenert for det motsatte kjønn i yngre alder at jeg avviste alle menn som viste meg interesse. Ble også mye mobbet som barn og ungdom pga min sjenanse. Holdt meg unna menn da jeg trodde jeg ikke var bra nok for dem..forsto ikke at de likte meg..for mitt virkelighets bilde var så forvrengt at jeg trodde på en løgn. Ønsker at ingen andre må oppleve noe sånt. Har fått det bra idag. Men trist at jeg ikke fikk oppleve å få barn. Er i 40 årene så det er nok for sent for meg nå men jeg har godtatt mitt liv slik det er så jeg fokuserer på andre ting i livet som er bra. Som å hjelpe og støtte andre som har det vondt. Noe som for meg er veldig meningsfullt, hjelper meg og gir meg styrke. Håper at du også har noe godt og lyst i livet som gir deg mening,styrke og trøst .  Klem fra en ukjent søster. :hug:

Anonymkode: 9df91...b73

Skrevet
3 timer siden, Summers skrev:

Forskjell på å ha god selvtillit og å være skrytete.  En partner med dårlig selvtillit er jo slitsomt for da må man jo hele tiden gi henne bekreftelse.

Det er sant; en kan ha høy selvtillit uten å gi høylytt uttrykk for det. Likevel, de som tror de er verdensmestere (men ikke er det), er utrolig usympatiske, da. Så jeg foretrekker klart damer som heller undervurderer seg og sine evner og muligheter enn gjør det motsatte.

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, jabx skrev:

Hva med prostituerte?

Hva med det?

Jeg kjøper ikke mennesker for å bruke de noen timer.

Jeg respekterer kvinner selv om de ikke er interessert i meg. 

• Liker 2
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

3

Nærmest som prostituert å regne da.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med det?

Jeg kjøper ikke mennesker for å bruke de noen timer.

Jeg respekterer kvinner selv om de ikke er interessert i meg. 

Jaja, da får du bare være ukysset og upult da.

Hvorfor er du det egentlig? Hva har hindret deg fra å kysse og pule?

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver du ikke liker å dra ut på byen, men hva liker du å gjøre? Har du noen hobbyer? Hvis ikke vil jeg tro at mange vil synes du er ganske kjedelig.

Anonymkode: cd922...e59

Jeg har flere ting jeg liker å gjøre, men mye av det er ting som godt kan gjøres alene. Jeg liker å lese, se film, lære språk og å spille brettspill. Er som sagt litt nerdete, jeg liker å lære rare ting. Jeg kan ha det veldig morsomt på fest med venner, men jeg synes så godt som aldri det er gøy hvis vi går ut på byen etterpå. De som er veldig glade i fest og fart og spenning synes sikkert jeg er kjedelig, men det er greit, jeg tror jeg passer best sammen med en som har noen av de samme interessene som meg.

Skrevet

For noen usmakelige kommentarer fra enkelte. At du ikke har hatt kjæreste trenger ikke å ha noe å si på verken hvordan du ser ut eller hvordan du er som person. I et forhold er man TO personer som skal PASSE SAMMEN og ha KJEMI. Det er ikke alltid lett å finne den andre personen det klaffer med. Jeg hadde selv ikke synes det var negativt å vært sammen med en som ikke hadde hatt kjæreste før, det kan jo være at den du ender opp med føler seg ekstra spesiell nettopp pga det.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...