AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 32 år år gammel kvinne som aldri har hatt en ordentlig kjæreste. Har utdanning og jobb og klarer meg selv. Er sjelden på date, har aldri ons. Er glad i sex, men det går evigheter mellom hver gang, det må være med en jeg liker godt og håper å bli sammen med. Er selvfølgelig litt rar og er ikke noen stor skjønnhet, men har venner og et normalt liv. Er ganske skikkelig av meg, kan sikkert oppfattes som kjedelig av noen. Jeg synes det er litt flaut, og jeg forteller ikke hvem som helst at jeg aldri har hatt kjæreste, men blir jeg spurt direkte svarer jeg ærlig. Jeg vet ikke helt hvorfor det har blitt sånn, men det er vel litt blanding av uflaks, ikke kjempegod selvtillit, at jeg ikke har et så veldig attraktivt utseende og at jeg er litt kresen til tross for at det ikke er mange som blir interessert i meg. Hva ville dere menn tenkt om ei dame som meg? Blinker varselslampene eller ville dere ikke tenkt så mye på det? Anonymkode: 7381e...e30
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 Hvis du er kvinne på 32 år, sjelden er på date og aldri har hatt kjæreste - ja da trenger du vel ikke spørre her om hva menn tenker om deg? De fakta du legger fram sier jo i seg selv at du ikke er så attraktiv for menn. Anonymkode: 2a0b0...f55 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er kvinne på 32 år, sjelden er på date og aldri har hatt kjæreste - ja da trenger du vel ikke spørre her om hva menn tenker om deg? De fakta du legger fram sier jo i seg selv at du ikke er så attraktiv for menn. Anonymkode: 2a0b0...f55 Jo, takk, det skjønner jeg jo. Men jeg tenkte litt generelt og om det at jeg ikke har vært sammen med noen trekker enda mer ned? Anonymkode: 7381e...e30 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 Er i samme situasjon selv, og ser realiteten i å være kresen. Når man er kommet over i 30-årene , har man ikke råd til å være det. Det positive er at det fortsatt er mulig å finne en som matcher deg, men det skjer ikke om man velger å kaste inn håndkleet;p Anonymkode: f6ae6...b19
-lykke- Skrevet 3. november 2016 #5 Skrevet 3. november 2016 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er kvinne på 32 år, sjelden er på date og aldri har hatt kjæreste - ja da trenger du vel ikke spørre her om hva menn tenker om deg? De fakta du legger fram sier jo i seg selv at du ikke er så attraktiv for menn. Anonymkode: 2a0b0...f55 Kan folk slutte å svare så slemt??? Virker som om noen er på KG for å rakke ned på andre mennesker. Og bak anonymknappen i tillegg. Jeg har vel egentlig ikke så mye å si her, i og med at jeg er en dame. Men jeg kan ikke se for meg at noe av det du beskriver her evt skal stoppe en mann fra å bli bedre kjent eller gå inn i et forhold med deg. Er sikkert mange menn som også setter pris på at du ikke har vært med mange menn tidligere også (les alle "hun er løs"-trådene her inne). Men hva med å prøve å bli litt mer aktiv på dating? Skaff deg sukker, match, tinder osv. Og så kan du jo kanskje se på hvilke av kravene man kan senke? Det høres litt teit ut, men for mange krav kan stoppe en fra å finne noen. Er absolutt bra å ha noen helt grunnleggende krav, men du må finne ut hva dette er for deg. Har ikke så mye annet å komme med, men vil vel egentlig si at du helt sikkert kommer til å finne noen du blir glad i en dag, og som blir glad i deg 😊 Edit skriveleif Endret 3. november 2016 av -lykke- 9
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #6 Skrevet 3. november 2016 Du må være et funn og ei drømmedame! Alle andre jentene på din alder er enten utpult og har hatt 100sexpartnere. Eller er alenemor med masse bagasje og ansvar en singel mann ikke uten videre vil dra på seg. Gjerne ofte en kombinasjon av de to over. Så du er nok et menneske som er attraktivt for et langvbarig forhold. Ikke bruk og kast dame som har vært over alt fra før. Ta til deg det komplimentet. Anonymkode: bcbb3...3d7 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #7 Skrevet 3. november 2016 Det at du ikke har hatt mange forhold eller sexpartnere er ikke negativt, nei. Jeg ville heller fokusert på faktorene som har ført til at det har blitt slik. Kvinner har jo muligheten til å hjelpe seg selv ganske mye mht. egen utseende. I tillegg til at personligheten spiller en stor rolle. Så ignorer fortiden og fokuser på det som teller. Anonymkode: 10739...4b7 2
Gjest PseudonymBruker Skrevet 3. november 2016 #8 Skrevet 3. november 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva ville dere menn tenkt om ei dame som meg? La meg spørre deg dette TS. Dersom du traff en mann med samme mangel på erfaring med å være i forhold som deg, hva hadde DU tenkt om han?
Gjest Tutte Skrevet 3. november 2016 #9 Skrevet 3. november 2016 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må være et funn og ei drømmedame! Alle andre jentene på din alder er enten utpult og har hatt 100sexpartnere. Eller er alenemor med masse bagasje og ansvar en singel mann ikke uten videre vil dra på seg. Gjerne ofte en kombinasjon av de to over. Så du er nok et menneske som er attraktivt for et langvbarig forhold. Ikke bruk og kast dame som har vært over alt fra før. Ta til deg det komplimentet. Anonymkode: bcbb3...3d7 Så det er enten eller mener du? Er mange damer som har hatt forhold og normalt antall sexpartnere. Trenger ikke være "utpult" og hatt 100 sexpartnere for det. Herlighet... Høres ikke ut som et bra kvinnesyn. Endret 3. november 2016 av Tutte
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #10 Skrevet 3. november 2016 Jeg har prøvd sukker og litt tinder, men jeg liker det ikke så godt. Har truffet noen jeg likte, men som ikke likte meg så godt tilbake. Når det ikke går min vei blir jeg lei meg en stund og har ikke lyst til å begynne på nytt. Får vel gi det et forsøk til en gang. Anonymkode: 7381e...e30
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #11 Skrevet 3. november 2016 6 minutter siden, PseudonymBruker skrev: La meg spørre deg dette TS. Dersom du traff en mann med samme mangel på erfaring med å være i forhold som deg, hva hadde DU tenkt om han? I og med at jeg ikke synes det er noe alvorlig galt med meg selv ville jeg tenkt at han kanskje var sånn som meg, en som har hatt uflaks og som er litt kresen. Anonymkode: 7381e...e30
Summers Skrevet 3. november 2016 #12 Skrevet 3. november 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva ville dere menn tenkt om ei dame som meg? Blinker varselslampene eller ville dere ikke tenkt så mye på det? Anonymkode: 7381e...e30 Tror ikke menn bryr seg om at du aldri har hatt kjæreste, men de bryr seg jo om du er pen, kjedelig, dårlig selvtillit, osv. 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #13 Skrevet 3. november 2016 1 minutt siden, Summers skrev: Tror ikke menn bryr seg om at du aldri har hatt kjæreste, men de bryr seg jo om du er pen, kjedelig, dårlig selvtillit, osv. Dette. Skulle akkurat til å si det samme, men du sa det bedre. Anonymkode: a1789...128
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #14 Skrevet 3. november 2016 4 minutter siden, Summers skrev: Tror ikke menn bryr seg om at du aldri har hatt kjæreste, men de bryr seg jo om du er pen, kjedelig, dårlig selvtillit, osv. Om jeg er kjedelig kommer an på øyet som ser. Jeg har litt nerdete interesser og kan en del rare ting, men jeg er ikke glad i å gå på byen. Vil helst ha en som er litt nerdete som meg. Selvtilliten har blitt bedre med alderen, men den kunne sikkert vært bedre. Utseendet er kanskje det jeg må prøve å gjøre mest med. Anonymkode: 7381e...e30
Summers Skrevet 3. november 2016 #15 Skrevet 3. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Om jeg er kjedelig kommer an på øyet som ser. Jeg har litt nerdete interesser og kan en del rare ting, men jeg er ikke glad i å gå på byen. Vil helst ha en som er litt nerdete som meg. Selvtilliten har blitt bedre med alderen, men den kunne sikkert vært bedre. Utseendet er kanskje det jeg må prøve å gjøre mest med. Anonymkode: 7381e...e30 Poenget mitt var bare å skille mellom tingene som betydde noe og de som ikke betydde noe. Ja sikkert lurt å jobbe med utseende, men greit å jobbe med de andre tingene også. Sier ikke at du skal bli mindre nerdete, men kanskje flinkere til å finne menn som liker jenter som deg.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #16 Skrevet 3. november 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har prøvd sukker og litt tinder, men jeg liker det ikke så godt. Har truffet noen jeg likte, men som ikke likte meg så godt tilbake. Når det ikke går min vei blir jeg lei meg en stund og har ikke lyst til å begynne på nytt. Får vel gi det et forsøk til en gang. Anonymkode: 7381e...e30 Slik du beskriver det , så er det ikke uattraktivt. Dus kriver også at du liker sex, så ser ikke problemet med at du ikke har hatt kjæreste. Det enestekan være at du ikke vet om ned og oppturer i forhold, men tror kanskje heller at de som har mange forhold bak seg ikke takler "motgang". Hilsen singel mann i midten av 30 årene som er interessert i date;) Anonymkode: f7edc...32c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #17 Skrevet 3. november 2016 Jeg synes alt høres bra ut bortsett fra at du er kresen, når ei dame sier hun er kresen er det som å trykke på av-knappen min. Anonymkode: 193b9...e17 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #18 Skrevet 3. november 2016 Menn er ikke kvinner. Når en kvinne hører at en mann aldri har hatt kjæreste, blir mannen uaktuell. Ingen andre kvinner liker han jo, så da kan heller ikke jeg like han! Slik er det ikke for menn. Menn gir faen om du har hatt kjæreste eller ikke. Eneste som betyr noe er om du er deilig, god i senga og gøy å være sammen med. Anonymkode: 845fe...b19 1
Tibbie Skrevet 3. november 2016 #19 Skrevet 3. november 2016 Siden det kan høres ut som om det er noe feil med en person som aldri har hatt et forhold før, så kan det være greit å vente med å nevne det til dere har datet en stund og han allerede er interessert Da blir han neppe skremt av at du aldri har vært sammen med noen før.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #20 Skrevet 4. november 2016 Nope. En kvinne på 32 som aldri hadde vært i et forhold og til slutt valgt meg hadde gjort meg stolt. Det er forskjell på menn og kvinner. En 32 år gammel mann som aldri har vært i et forhold, skjønner jeg kvinner synes er suspekt. Anonymkode: 55a5d...048
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå