AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #21 Skrevet 4. november 2016 Den blir på et vis liggende/hengende "foran", ikke klemt under. Noe av huden kan kanskje bli det (det gjør ikke vondt, litt som huden mellom tommel og pekefinger), men ikke selve testiklene. Det blir strengt tatt ikke særlig annerledes enn når jeg sitter på en stol. Flaten man sitter på er riktignok mindre, men det er ingen grunn til å skyve testiklene under kroppen på et sykkelsete heller. Det skal sies at jeg ikke har syklet på flere år nå, men akkurat dette med plassering av baller ved sykling tviler jeg på at er særlig trendavhengig. Skulle noen andre her inne ha fulgt bedre med på pungplasseringsmoten de siste årene enn det jeg har må de selvfølgelig gjerne korrigere meg. Anonymkode: 9d621...6e3 1
Peter007 Skrevet 4. november 2016 #22 Skrevet 4. november 2016 (endret) 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan menn sykle når de har punger, er ikke det veldig ubehagelig? Pungene blir jo klemt i sykkelsetet? Anonymkode: 313ba...104 Du skjønner kuken og pungen ligger oppe på sykkel sadel /setet vendt oppover . Hele stellet er over setet altså . Sykkelbukse holder mye på plass . Endret 4. november 2016 av Peter007
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå