AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Må mann ha feber for at det skal være en infeksjon i kroppen. Har en jente her som har vært veldig redusert en ukes tid. Sover mye, slapp, spiser lite(drikker) å vondt i magen. Ikke feber, men kan det alikevel være en innfeksjon? Anonymkode: ed214...7ee
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 Ja, man kan selvsagt ha infeksjon selv om det ikke er feber. Ta med jenta på legevakten og ta en CRP. Det kan også være andre ting enn infeksjon: cøliaki, crohns, ulcerøs kolitt, magesår osv. Anonymkode: e0644...c8a
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 Jeg tar henne med til Volvat nå. Jeg kjenner henne ikke igjen legevakta var ikke bekymret når jeg ringte i går. De mente hun måtte ha feber Anonymkode: ed214...7ee
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tar henne med til Volvat nå. Jeg kjenner henne ikke igjen legevakta var ikke bekymret når jeg ringte i går. De mente hun måtte ha feber Anonymkode: ed214...7ee Sikker på at du ikke misforstod? Jeg har hatt ganske mange infeksjoner i mitt liv og har vel hatr feber bare 1-2 ganger. Anonymkode: e0644...c8a
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #5 Skrevet 3. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at du ikke misforstod? Jeg har hatt ganske mange infeksjoner i mitt liv og har vel hatr feber bare 1-2 ganger. Anonymkode: e0644...c8a Tipper hun ikke misforstod. Legevakta her er lik. Man skal helst være både døende og febersyk samtidig, ellers oppfører de seg som om de blir personlig plaget av de slitsomme pasientene som kaster bort deres dyrebare tid. Anonymkode: 346d9...98e
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #6 Skrevet 3. november 2016 Sykdom i en uke hører hjemme hos fastlege, ikke legevakt. Anonymkode: 04ddd...18f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #7 Skrevet 3. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Må mann ha feber for at det skal være en infeksjon i kroppen. Har en jente her som har vært veldig redusert en ukes tid. Sover mye, slapp, spiser lite(drikker) å vondt i magen. Ikke feber, men kan det alikevel være en innfeksjon? Anonymkode: ed214...7ee Når barn er så medtatt i mer enn tre dager, så går en til lege med dem, ikke til kg. Anonymkode: 408cb...e24
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #8 Skrevet 3. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når barn er så medtatt i mer enn tre dager, så går en til lege med dem, ikke til kg. Anonymkode: 408cb...e24 Du kan så si, siden enkelte på Kg ikke gidder å lese trådene de svarer i. Hun skriver liksom at hun kontaktet legevakt i går og er på Volvat nå.. Anonymkode: 346d9...98e
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #9 Skrevet 3. november 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sykdom i en uke hører hjemme hos fastlege, ikke legevakt. Anonymkode: 04ddd...18f jo, det er legevaktmat. VELDIG mange som har vært syk i 1-3 uker eller mer med magesmerter og gjerne ofte oppkast og/eller diaré blir innlagt etter å ha vært på legevakt. Anonymkode: e0644...c8a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå