AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Får alltid spørsmål av andre om det går bra med meg eller om jeg er dårlig. Hva er greien? Ser jeg virkelig så dårlig ut? Anonymkode: 4d4ff...fd7
Million Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 Hæ? Hvordan mener du vi skal vite det, som aldri har sett så mye som et bilde av deg en gang? 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 Helt umulig å svare på uten å ha sett deg. Men det kan jo være at du er ser blek ut i ansiktet eller noe sånt. Du må nesten spørre de, som spør deg. Anonymkode: d336e...f44
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 Akkurat nå, Million skrev: Hæ? Hvordan mener du vi skal vite det, som aldri har sett så mye som et bilde av deg en gang? Ser nå at det kanskje ble litt feil formulert ja.. haha! Beklager. Anonymkode: 4d4ff...fd7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #5 Skrevet 3. november 2016 Mente vel noe sånt som hva grunnene til det kan være, for ser det ikke selv.. -ts Anonymkode: 4d4ff...fd7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #6 Skrevet 3. november 2016 Hvordan har du det inni deg da? Det vises jo noen ganger på utsiden, selv om man ikke ser det selv. Men det trenger ikke å bety at du ser "dårlig" ut, kanskje bare at det er "noe"? Hvis du har det bra og ser ut som du pleier, så vet jeg ikke. Du kan jo spørre hvorfor de som spør deg, spør. Anonymkode: 62f01...a0d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #7 Skrevet 3. november 2016 Da jeg hadde en skikkelig dårlig allergiperiode ble jeg også spurt om det gikk bra med meg. Det var fordi at det så ut som at jeg hadde grått (var så allergisk at øynene mine var veldig røde) også har jeg også blitt spurt om jeg er gravid av ukjente mennesker fordi jeg er så blek Mens noen sier at de synes det er kjempefint å være blek og at jeg ser ut som en porselensdukke. Mennesker legger seg borti mye rart TS. Ikke bry deg om det. Anonymkode: af65a...cec
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #8 Skrevet 3. november 2016 Får ofte sånne spørsmål selv. Tror det er fordi jeg ser sur/trist/bekymret ut alt etter øyet som ser, med mindre jeg går inn for å virke blid... Spørsmålene om jeg er syk får jeg "heldigvis" bare når jeg går uten sminke. Anonymkode: d8a91...566
Teriyaki Skrevet 3. november 2016 #9 Skrevet 3. november 2016 På meg skjer det noe med øynene/blikket. Har fått tilbakemeldinger i det siste på at jeg ser mer tilstede ut våken og mindre sløv ut enn det jeg gjorde da jeg var på mitt verste for noen uker siden. Jeg ser det ikke selv, men jeg kjenner jo at jeg ikke er like alvorlig og langt ned i dritten nå som jeg var. Nå er jeg der at jeg klarer å legge det mer fra meg når jeg er på jobb. En periode preget det omtrent hvert minutt av dagen. Da kunne jeg få en del spørsmål om det gikk bra. Dersom du har det bra kan det jo være at du ser litt blek ut? evt at du ser trist ut når du ikke smiler eller har et litt sløvt utseende. Hvis du skjønner hva jeg mener. Poenget er vel at det kan være mange ting som gjør det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå