Gå til innhold

Hun har ikke lyst på meg..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har datet en dame i en måneds tid no. Vi har det fint sammen,og god kjemi... men hun har på ingen tidspunkt gitt intrykk(for meg) at hun tenner på meg/har lyst på meg. Det er stort sett bare jeg som tar på henne,får lite tilbake. Har hatt sex noen ganger, men det er utelukkende fordi jeg legger inn mye innsats med å eskalere, kle av henne etc. Virker som hun koser seg når vi først har sex. 
Vi har sovet sammen minst 5-6 ganger helt nakne uten at hun har vist noe interesse i å kose/berøre meg/ha sex. Når jeg "prøver meg"! så går det oftest ikke(hun tar vekk hånden min). Jeg ligger med ereksjon halve natten, og hun vet det, men er ikke interessert i noe. Jeg har slikket etc, men hun har aldri verken runket eller sugd meg, og hun vil ikke kysse meg. Foreplay er helt umulig fordi hun bare unnviker meg/begynner å snakke etc. Eneste måten å komme til sex er liksom bare å ta av klærne å gå rett på sak, men jeg LIKER foreplay, og synes det er dumt å ikke ha det. 
Nå har jeg hatt mye tålmodighet, men føler det er nok nå. Det virker tydelig at hun ikke har lyst på meg. Og hun er ikke aseksuell fordi hun har fortalt meg masse om hvor mye sex hun har hatt,gruppesex, offentlig sex,masse forskjellige steder med mange menn.. så jeg vet at hun har lyster. 
Så tenker å avslutte dette. Noen damer som vet hva grunnen til at hun er sånn kan være?  hun virker jo veldig interessert i å treffe meg og slikt, så hun liker meg på et eller annet nivå. 

Anonymkode: 53ea6...9fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor stor er penisen din? Kan vi få se et bilde av den?

Anonymkode: 5712e...fcb

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

burde ikke du være på skolen nå, eller kaster du bort storefri på datrommet ?
TS

Anonymkode: 53ea6...9fc

• Liker 11
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Facepalm!

Ts, snakk med henne. Fortell henne at du skulle ønske dere hadde mer foreplay, og at du gjerne også kunne tenke deg å motta oralsex. Fortell henne at du føler at hun ikke tenner på deg siden du alltid er den som må ta initiativ, og at det fortsatt ikke virker som hun har særlig lyst. Spør henne rett ut hvorfor det er sånn.

Kanskje hun liker deg såpass godt at hun blir sjenert? Ikke vet jeg. Men er jo litt merkelig at hun har vært såpass "vill" før, og at det er så tamt med deg.

Men uansett, ta det opp. Du kommer ingen vei om dere ikke snakker sammen. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg kunne aldei vært sammen med en kvinne som inne tente på meg. 

Hvorfor skal du være sammen med en kvinne som viser 0 intiativ og ikke liker å ha sex med deg? Jeg ville funnet meg en annen

Anonymkode: 9717a...37e

• Liker 2
Skrevet

Så. Hvorfor ikke bare krype til korset og innrømme du ikke klarte gi henne orgasme på første forsøk. Sjansen for at du klønet det såpass til at hun ikke gidder å "lære" deg opp, er jo nå høy.

Anonymkode: c4101...368

Gjest lizard queen
Skrevet

Enten har hun av en eller annen grunn ikke lyst på deg spesifikt, eller så bullshitta hun om fortiden sin og er ikke spesielt seksuell av seg generelt. Prat med henne du. ^^

Skrevet

Høres ut som meg den siste tiden jeg var sammen med eksen min. Jeg hadde ikke lyst på han, i hvert fall ikke når jeg fikk inntrykk av at han maste om sex, det er turn off. Snakk med henne om det! 

Skrevet

hadde valgt og ikke satse på det der , døfødt. kansje hun er intressert i bare vennskap virker sån

Skrevet
12 minutter siden, Apekatten skrev:

Høres ut som meg den siste tiden jeg var sammen med eksen min. Jeg hadde ikke lyst på han, i hvert fall ikke når jeg fikk inntrykk av at han maste om sex, det er turn off. Snakk med henne om det! 

Men det her er jo snakk om et veldig ferskt forhold, det blir jo noe helt annet enn om man mister lysten etter å ha vært sammen i lang tid. I starten klarer man jo som regel ikke å holde hendene av hverandre..

Skrevet
6 minutter siden, -lykke- skrev:

Men det her er jo snakk om et veldig ferskt forhold, det blir jo noe helt annet enn om man mister lysten etter å ha vært sammen i lang tid. I starten klarer man jo som regel ikke å holde hendene av hverandre..

Jaa, sant,  derfor må han snakka med henne. 

Skrevet

Hun er sikkert seksuelt og følelsesmessig avstumpet på grunn av sin tøsete fortid. Finn deg ei annen heller.

Anonymkode: 7d385...bc1

Skrevet

For de fleste kvinner er sex med menn bare noe de må få overstått. 

Vær tydelig med hva du skal gjøre og at du skal være rask. Ikke gjør det mer kleint for henne enn nødvendig, så slapper hun mer av.

Anonymkode: 39db1...d83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...