AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Jeg er en 18 år gammel jente som er i et fast forhold. Jeg har utrolig vondt nedentil, ser ut som sår, men det er bare på ene siden rett innenfor de ytre kjønnsleppene. Har også noe som ligner en blemme rett over klitoris. Smertene er så store at jeg ikke klarer å gjøre noe som helst uten at det føles ut som jeg revner der nede. Klarer heller ikke dra kjønnsleppene fra hverandre for å se pga smerten. Dette har aldri skjedd før. Har vært seksuelt aktiv i 4 år. Jeg føler også jeg lukter vondt, og klarer ikke å ha sex uten å ha dusjet minst 20 minutter før. Jeg klarer heller ikke slappe av ordentlig og spontan sex er ikke aktuelt for meg, fordi jeg føler meg skitten. Jeg vasker meg hver dag, helst 2 ganger om dagen. Når typen går ned på meg (som han gjør hver dag) sier han jeg ikke smaker noe, men jeg synes selv jeg lukter (uten at jeg har smakt meg selv). Har både hadd flere soppinfeksjoner og tatt tabletter for bakteriell vaginose (som ikke hjalp mot lukten mer enn i et par dager.) Jeg blir så utrolig frustrert over at jeg alltid har problemer der nede, og det gir meg så utrolig dårlig livskvalitet i og med at det går ut over sexlivet mitt. Jeg blir ikke ordentlig våt lengre fordi jeg alltid har disse tankene om at jeg lukter vondt, ikke er ren osv. Jeg elsker egentlig sex og skulle gitt mye for å nyte det slik som før å ha det opptil 6 ganger om dagen. Noen som har forslag til hva det førstnevnte kan være??? Må kjøre 2 timer for å komme til nærmeste gynekolog, som har ventetid på noen uker, men jeg trenger hjelp nå! Og noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre med det andre problemet eller vet hva det kan være? Hilsen frustrert og lei seg sexelsker. Anonymkode: bcfcc...231
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 Du bør komme deg til lege. Har du hatt mange partnere tidligere? Anonymkode: 4762d...c9a
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du bør komme deg til lege. Har du hatt mange partnere tidligere? Anonymkode: 4762d...c9a 8, inludert eksen i 2,5 år og min nåværende Anonymkode: bcfcc...231
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: 8, inludert eksen i 2,5 år og min nåværende Anonymkode: bcfcc...231 Kan det være at du har blitt smittet med noen av de forrige evt han du ser nå? Evt en kombinasjon? Jeg vet lite om kjønnsykdommer, har aldri hatt noen selv, men det høres absolutt ut som en lege burde se på deg. Har du googlet symptomene du har? Anonymkode: 4762d...c9a 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #5 Skrevet 3. november 2016 Hvis du har sår og blemmer på kjønnsorganet, hadde jeg kommet meg til gynekolog kjappest mulig... dette er illevarslende. Du har sannsynligvis en kjønnssykdom, og når du nevner "blemme" på kjønnsorganet samt sår, så tenker jeg med en gang på herpes. Nå er ikke jeg en lege, men det du beskriver er typiske symptomer på nettopp herpes. Kjæresten din bør avstå fra å "gå ned på deg", for herpes smitter veldig... han kan smittes både via munnen og via kjønnsorganet sitt som er i kontakt med deg. Herpes smitter når man har utbrudd,dvs synlige blemmer og sår. Herpes kan "gå i dvale" og man kan ha lange perioder uten utbrudd. Herpesviruset har man imidlertid i kroppen livet ut, det finnes ikke noen kur som kurerer det helt, dessverre. Anonymkode: a0734...3e2 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #6 Skrevet 3. november 2016 Akutt time hos lege/legevakt. Anonymkode: d4117...15e
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #7 Skrevet 3. november 2016 du har desverre blitt smittet med herpes kjære deg . jeg ble de selv og de følger gjerne klamydia med desverre.. jeg hadde begge.. herpesen kan du få tabletter mot , og klamydia en antibiotika kur Anonymkode: e17ee...4cb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå