Gå til innhold

Hva bakte/lagde du sist?


hjertesukka

Anbefalte innlegg

I dag lagde jeg gresskarpai, sjokoladekake med hasselnøtter og sitronkake. Det var til et besøk i dag :laugh: jeg liker å bake så da går det fint :laugh:

Anonymkode: fa62f...8f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Skjærereder.

Det er marengs med diverse fyll. Jeg hadde bare valnøtter oppi, men det blei bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Varmet opp en ferdig fiskesuppe og følte meg riktig flink:fnise:

Anonymkode: f8271...645

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Stjernekaker/Kakemenn/Jødekaker/Godtekaller - kjært barn med mange navn. Men uansett, slik hvit kjeks man gjerne baker før jul. Brukte oppskriften fra Tine Meieriers side, men byttet ut melka med kefir, og tilsatte en teskje ekte vaniljesukker. Helt greie, og relativt myke - men ikke på langt nær like gode som bestemors sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karameller, bounty sjokolade, after eight, Sarah bernard (her også :ler: ), rullekake, kladdkake og Snickers. Gjør meg klar til jul ja :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har laget Sarah Bernhard, lager dere sånne topper eller i langpanne? Såg nemlig en oppskrift på langpanne som jeg lurer på om jeg skal prøve meg på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, hjertesukka skrev:

Dere som har laget Sarah Bernhard, lager dere sånne topper eller i langpanne? Såg nemlig en oppskrift på langpanne som jeg lurer på om jeg skal prøve meg på. :)

Lager alltid langpanne. Mulig det har noe med at jeg lager et sukkerfri og lavkarbovennlig alternativ og da er den litt vanskeligere å jobbe med om man skal lage en og en

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...