Gå til innhold

Noen som har erfaring med Erotikknett?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei, jeg driver å lure på å kjøpe noe å kose meg med.. Noe vibratorgreier kanskje..

Og på kvinneguiden er det linka til Erotikknett, som lover å være veeldig diskret og ikke sende sexmail i etterkant. Er det noen som har prøvd å handle der? Gikk det greit? (Noe å anbefale?)

Takk for svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har handlet der to ganger. Pakkene kom rask og veldig diskret. Har ikke fått noe mail i etterkant eller annen form for reklame.

Er kjempefornøyd :P

Ser ikke bort fra at jeg handler der igjen.

Jeg kjøpte en vibrator som jeg nesten ikke får nok av :oops: (den er rød, av silicon og ser ut som en delfin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Erotikknett er dønn seriøse. Du vil ikke motta reklame eller annen mail fra dem i ettertid, pakken er diskret, blir raskt levert og de er også gode på pris. Kan absolutt anbefale dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også pakken raskt , tok kun 2 dager :)

Som avsender stod det ingenting som kunne forbinde pakken til erotikknett.

Jeg er godt fornøyd med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig, kanskje jeg får den i dag da, bestilte på onsdag formiddag..

Håper å snart være den lykkelige (!?) eier av en Jelly Krystal :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke noe erfaring med Erotikknett. Så da er det sagt. Det jeg har erfaringer med er priser. Jegønsker meg en Flower Power til å gi bort i gave. Da jeg ha hørt så mye bra om denne. Da sjekket jeg prisene rundt om kring. Cupido shop kr. 899,- Pardise shop 799,-, needs.no 799, Erotikknett shop 699,- og på Shop-Sexoteket.no fant jeg den til 529,- Det må kunne kalles prisforskjeller! Ingen hemmelighet hvor jeg handlet nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Det vil alltid lønne seg å sjekke prisene flere steder. Min erfaring har flere ganger vært at Erotikknett har vært billigst, men de kan selvsagt ikke være det hver gang.

En annen fordel med Erotikknett er at de mer enn gjerne svarer på spørsmål om produktene sine. Da jeg vurderte å kjøpe noe jeg syntes var for dyrt til å risikere bomkjøp, spurte jeg om det var mulig å få lagt ut en test av denne, noe de faktisk gjorde. Det synes jeg er god service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hyggelig å se at de som har handlet hos oss er fornøyd… Når vi startet nettbutikk for ca 5 år siden var målsetningen vår å lage en butikk vi selv ville handlet i både med hensyn til priser & service.

Vi syntes vi har greid det ganske bra (litt selvskryt må være lov?), men det er selvsagt fortsatt ting som kan bli enda bedre og som vi jobber kontinuerlig med å forbedre.

Vi kan ikke være billigst på alt… tross alt har forskjellige butikker forskjellige innkjøpsavtaler som kan gi forskjellige priser… men vi forsøker etter beste evne å holde prisene nede og om vi oppdager noen som er betydelig billigere enn oss (som tilfellet var nå med power flower) justerer vi prisene deretter… den varen er nå priset til 499,-

Ingen skal handle hos oss å føle seg snytt ved å oppdage at de har betalt alt for mye for en vare.

Dersom noen oppdager en vare de ønsker seg billigere ett annet sted, send oss gjerne en mail, så skal vi se om vi ikke kan matche prisen.

Når det er sagt vil vi legge til at det ikke er en vibrator vi vil trekke spesielt positivt frem siden den er utstyrt med en batterikasse som er litt for trang og det kan være vanskelig å få på batterilokket…. Det kommer en ny utgave i midten av desember hvor dette problemet skal være løst sies det fra leverandøren.

For øvrig bør det nevnes at den IKKE er laget i silikon slik det hevdes på sexoteket (egentlig nytelse)sin shop… den er laget i noe leverandøren kaller silikon JELLY og det er noe HELT annet….

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Startet jeg en priskrig nå da. Ikke meningen det, men det kommer jo kundene tilgode, og de forskjellige leketøybutikkene risikerer "å prise seg ut", noe som kan være ødeleggende i seg selv. Både for den enkelt butikk og markedet.

Jeg ønsket bare å påpeke at det kan være lurt å sjekke prisene før man handler da prisforskjellene varierer noe enormt. Jeg dro frem Flower Power fordi prisene varierte fra 899,- til 529,- noe jeg synes er helt uforeståelig for samme vare. Det er mange andre ting det er prisforskjeller på også, men kanskje ikke så merkbart. Likevel er det kroner å spare for den som ønsker det.

Jeg har aldri handlet hos Erotikknett, men er helt sikker på at det er en seriøs nettbutikk. Og jeg synes det var et symptatisk trekk at Erotikknett var nest billigst. At de dumper priser så mye når et annet nettsted er billigere, ved at de får greie på det (og ikke i utgangspunktet) synes jeg er mindre sympatisk.... Det burde være veiledende priser, eller priset ned mest mulig i utgangspunktet. Og ikke prisdumpet etter forgodtbefinnende og etter brukerenes "krav".

Når det er sagt så vil jeg si at min Flower Power er jeg svært fornøyd med, og har ikke noen problemer verken ved bruk eller batterikasse eller noe annet.

Neste gang jeg ønsker meg noe skal jeg bare legge ut en prisliste her og vente til noen dumper prisen, også handle :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Wenche, Drammen

Her kjenner jeg en avsmak når jeg leser innlegget til hun som dumpet prisene. Å kaste "dritt" om et annet nettsted er vel ganske uprofesjonelt, eller hva?? (egentlig nytelse) er et svakt utrykk ja.. men likevel ligger det ganske så mye hån mellom linjene slik jeg leser det. Jeg fikk i allefall ikke lyst til å handle der etter dette.

I buisnissverdenen.... skal man prate varmt om konkurenten, men skryte av seg selv, ikke sende ut giftpiler!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Her kjenner jeg en avsmak når jeg leser innlegget til hun som dumpet prisene. Å kaste "dritt" om et annet nettsted er vel ganske uprofesjonelt, eller hva?? (egentlig nytelse) er et svakt utrykk ja.. men likevel ligger det ganske så mye hån mellom linjene slik jeg leser det. Jeg fikk i allefall ikke lyst til å handle der etter dette.

I buisnissverdenen.... skal man prate varmt om konkurenten, men skryte av seg selv, ikke sende ut giftpiler!!!

Hva mener du egentlig? Kan ikke se at han har skrevet noe dritt om en konkurrent. Butikken kalles nytelse og. Derfor har han skrevet egentlig nytelse. Han presiserer og kun en feilopplysning de har om et produkt. Er vel ikke giftpiler det?

Jeg synes det er flott at de prøver å være billigst på det meste. Er jo til beste for oss forbrukere. Jeg har personlig brukt dem en gang før. Jeg kjøpte en glimrende fun stubby vibtator. Som anbefales på det varmeste. Handelen gikk helt flott. Kommer garantert til å bruke dem igjen om jeg skulle handle igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...