AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #1 Skrevet 2. november 2016 Hva hadde dere gått for? Krise å bli gravid nå. Blir det fort mye stress med ladycomp? Hva ville dere valgt? Hormonprevensjon er helt uaktuelt. Selv de med lite hormon. Anonymkode: 37835...75b
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #2 Skrevet 2. november 2016 Har ikke erfaring med ladycomp, men dårlig erfaring med kobberspiral. Håper det kommer litt info om ladycomp i tråden her, den skal jo være ganske sikker om man bruker den rett. Anonymkode: 5c119...37a 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #3 Skrevet 2. november 2016 Ble gravid med ladycomp. Kondom er bedre enn dette. Anonymkode: 1e729...75f 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #4 Skrevet 2. november 2016 Ladycomp er sikker vei til GRAVIDITET. Så: spiral. Anonymkode: 978e2...f2a
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #5 Skrevet 2. november 2016 Hører så mye negativt om kobberspiral. Kobberforgiftning, håravfall, sterke smerter som ikke går over. Noen med gode erfaringer når det kommer til kobberspiral? Anonymkode: 37835...75b 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #6 Skrevet 2. november 2016 Dårlig erfaring med kobberspiral. Kraftige og lange blødninger, menssmerter fra topp til tå, eggløsningssmerter mm. Skal bytte til Jaydess (hormonspiral med lite hormon) imorgen. Bør i utgangspunktet ikke ha hormonprevensjon selv, men ble enig med legen om å prøve Jaydess siden den virker lokalt og har lavere hormoninnhold enn vanlig hormonspiral. Men om kobberspiral funker for deg eller ikke vet du jo strengt talt ikke før du har prøvd, andres anekdoter kan jo ikke garantere hverken det ene eller det andre Kobberspiral hadde vært midt i blinken for meg dersom jeg ikke fikk så kraftige bivirkninger, så jeg vil ikke fraråde deg å prøve det pga egne dårlige erfaringer, liksom! Du kan jo ta en titt på en kobberspiral som heter Gynefix, den skal visst ikke gi de samme bivirkningene. Jeg ville helst ha den, men pga bakovervendt livmor så gikk visst ikke det Anonymkode: 39590...c99
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #7 Skrevet 3. november 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Dårlig erfaring med kobberspiral. Kraftige og lange blødninger, menssmerter fra topp til tå, eggløsningssmerter mm. Skal bytte til Jaydess (hormonspiral med lite hormon) imorgen. Bør i utgangspunktet ikke ha hormonprevensjon selv, men ble enig med legen om å prøve Jaydess siden den virker lokalt og har lavere hormoninnhold enn vanlig hormonspiral. Men om kobberspiral funker for deg eller ikke vet du jo strengt talt ikke før du har prøvd, andres anekdoter kan jo ikke garantere hverken det ene eller det andre Kobberspiral hadde vært midt i blinken for meg dersom jeg ikke fikk så kraftige bivirkninger, så jeg vil ikke fraråde deg å prøve det pga egne dårlige erfaringer, liksom! Du kan jo ta en titt på en kobberspiral som heter Gynefix, den skal visst ikke gi de samme bivirkningene. Jeg ville helst ha den, men pga bakovervendt livmor så gikk visst ikke det Anonymkode: 39590...c99 Jeg tenkte veldig på Jaydess selv, men etter at to nære venninner gikk opp over 10 kg på 2 mnd etter de fikk satt den inn tør jeg ikke. De har god peil på kosthold og trening, så det er ikke sløvt kosthold og for mye energi inn kontra ut, som er årsaken. Det er så stress med prevensjon. Er som å velge mellom to onder. Jeg har født så lurer på om noen andre her fikk smerter av kobberspiral etter de hadde født? Jeg husker jeg fikk balong kateter da jeg skulle føde (ble igangsatt) å det var så intenst vondt! Så om det er like vondt nå så takler jeg det ikke. Anonymkode: 37835...75b
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #8 Skrevet 3. november 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hører så mye negativt om kobberspiral. Kobberforgiftning, håravfall, sterke smerter som ikke går over. Anonymkode: 37835...75b Bare tull. Anonymkode: 65b56...be8
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #9 Skrevet 3. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare tull. Anonymkode: 65b56...be8 Har du god erfaring med kobberspiralen? Anonymkode: 37835...75b 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #10 Skrevet 13. januar 2017 På 2.11.2016 den 18.39, AnonymBruker skrev: Ladycomp er sikker vei til GRAVIDITET. Så: spiral. Anonymkode: 978e2...f2a Absolutt ikke. Brukt korrekt, er dette like sikkert som p-piller!! Jeg blir selv lett gravid: de 3 gangene jeg har hatt mulighet for å bli gravid, så har jeg blitt det. Men har nå brukt LC i 10 år og ikke blitt gravid av den. Men så har vi også fulgt lysene slavisk. KUn grønt lys er grønt... Bakdelen er jo at man må bruke annen prevensjon i røde faser, som er ganske lenge.. Anonymkode: 95a09...f2b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå