Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Overskriften sier alt. Hvor ofte har dere sex? 

Skriv gjerne om dere har fast sexpartner (kjæreste/fuckfriend) eller ikke.

Hvor gamle er dere?

Jeg og min fuckfriend har sex 1-2 ganger i uken. Vi er 19år :)

Anonymkode: 00220...3f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5-7 ganger i uka, samboere på 23 og 18 :)

Anonymkode: 0481f...47a

Skrevet

5-6 ganger pr uke, 33 og 42, gift i 12 år 😊

Anonymkode: 7d7de...7b4

Skrevet

31 år og samboer. Vi har sex i gjennomsnitt én gang pr. døgn. I starten av forholdet hadde vi mye oftere og rekorden er 10 ganger på én dag! :fnise: 

Vi er begge fornøyd med at det har stabilisert seg på 7 ganger i uken. Trives godt med det! 

Anonymkode: d0333...b78

Gjest Marshmallow Treat
Skrevet

blir jo direkte deprimert av å lese svarene her....

samboere i 5 år, ble gravid, hadde ikke sex på 1 1/2år :sur:  Pratet med han etter det, spurte hvorfor han ikke ville knulle meg, han sa han var sliten (baby, ny hverdag og div...) Hadde kanskje sex 1 gang i mnd etter det... Nå er det 6mnd siden vi knulla..:closedeyes: Var ikke mye knulling før jeg ble gravid heller...

Skrevet

Jeg tviler STERKT på at folk har så mye sex som det de påtar at de har :legrine:

Anonymkode: 6d7d7...43c

• Liker 3
Skrevet

Samboer , begge +- 40 . 2-4 ganger i uken . Ferier stort sett daglig. 

Skrevet
52 minutter siden, Marshmallow Treat skrev:

samboere i 5 år, ble gravid, hadde ikke sex på 1 1/2år :sur:  Pratet med han etter det, spurte hvorfor han ikke ville knulle meg, han sa han var sliten (baby, ny hverdag og div...) Hadde kanskje sex 1 gang i mnd etter det... Nå er det 6mnd siden vi knulla..:closedeyes: Var ikke mye knulling før jeg ble gravid heller...

Synes synd på dere jeg.  Selv blir jeg "desperat" om det har gått en uke!   Hadde ikke fungert for mitt vedkommende.

Vi er begge i 30-årene og vært sammen i 10 år. 

Har en travel hverdag med barn og jobb, men allikevel får vi til å ha sex ca 4-7 ganger PR uke.  

Anonymkode: d4f1b...0ff

• Liker 1
Skrevet

Kjærester, bor sammen, slutten av 20-årene. Har sex ganske ofte, har ikke helt noe gjennomsnittstall. De siste to ukene har vi hatt sex cirka hver dag, men er vi i en periode hvor vi jobber veldig intenst eller har det kjipt så reduseres det jo naturligvis. Men tar seg alltid opp igjen. Vi er veldig fornøyde med sexlivet og elsker å ha sex sammen! 

Anonymkode: a2278...66a

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir også litt slapp av å lese hvor mye sex folk har. Altså jeg skulle gjerne hatt sex hver dag, men er ikke hver dag man orker og egentlig bare vil sove liksom... Vi bor sammen.

Skrevet

Noen ganger I uka med samboer 

Anonymkode: 2ec79...f8c

Skrevet

5-6 ganger i uka kanskje.... er gift, 26 og 30 aar. 

Skrevet

Noen perioder blir det ca 1 gang i uka, mens andre perioder kan det bli 4-5 ganger i uka. 

Vi er 23 og 32, vært sammen i 5 år. 

Anonymkode: 804ce...541

Skrevet

32 år, gift. 1 gang i året ca 😭😭😭

Anonymkode: 52d2b...f74

Skrevet

Da er det bare å bytte beite.

Anonymkode: 301f8...5f1

Skrevet

Hadde 13 ganger på en dag i noen uker. Nå er det maks 4 ganger om dagen. 

Anonymkode: 93fe8...eaf

Skrevet

Varierer veldig etter hvor ofte vi møtes i løpet av uka :) 

Skrevet

Småbarnsmor til 2. Hittil i uka har vi hatt 3 ganger 😊 Ny rekord etter nr 2 kom 😂 Spørs om det fortsetter. Håper jo det da.

Skrevet
18 timer siden, Marshmallow Treat skrev:

Vurdert å skaffe noe på si?

Jeg hadde aldri kunne vært i et sånt forhold

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...