KalloRilla Skrevet 24. november 2004 #1 Del Skrevet 24. november 2004 Har "jule infulensa'n" kommet enda?? Eller er det bare en litt sen høst forskjølese jeg har fått... Sausa er jeg i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 24. november 2004 #2 Del Skrevet 24. november 2004 Det er da STOR forskjell på influensa og forkjølelse. Men du er ikke alene om å kalle en forkjølelse for influensa. God bedring uansett hva du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
just_c Skrevet 24. november 2004 #3 Del Skrevet 24. november 2004 jeg er syk nå på tredje uka..har influensaen, hals og øyebetennelse.. er slapp og snorrete legen mente det er infuensaen...og det vil ta opp til 4 uker før jeg er bra igjn:( så influensaen er nok komt ja...iallefall her i bergen. har ikke hatt høy feber da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 24. november 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg vet alt om den forskjellen ja.... Jeg er av dem som begynner med "nese forkjølelse" og etter kort tid går det rett i lungene til bronkitt eller lungebetennelse. Men lurer fortsatt på om den tradisjonelle jule infulensa'n er oppdaget? Var dausjuk i fjord. Startet med to dager neseforkjølese og på dag tre var det overnatting på sykehuset med oksygen pga pusteproblemer - og sykemeldig i 14 dager. Er blant annet dette som gjør at jeg har litt panikk mht å bli forkjølet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå