AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #1 Skrevet 1. november 2016 Jeg har endelig bestemt meg for å slutte og snuse, men må si at denne "utfordringen" ble mye tøffere enn jeg hadde forventet. Jeg var sikker på at jeg ville slippe alt av abstinenser og at jeg var mest avhengig i den form av å bare ha noe og putte under leppa... Men neida,abstinenser har jeg. Jeg blir UTROLIG trøtt og sløv, rastløs, stressa, lett irritabel osv. Jeg har mest lyst til å bare droppe hele greia 😩 og så ille er det etter bare noen timer... Når går det over? Hvor lenge må jeg regne med disse abstinensene? Noen som har sluttet å snuse og kan komme med noe oppløftende? Akkurat nå føler jeg at hele verden raser sammen, haha. Det er helt forderdelig... Anonymkode: f473f...3b5
Dark Angelina Skrevet 2. november 2016 #2 Skrevet 2. november 2016 Har du prøvd nikotinfri snus? Kanskje det kan hjelpe?
Minya Skrevet 2. november 2016 #3 Skrevet 2. november 2016 Tyggegummi og pastiller hjelper til dels bare for å ha noe i kjeften, men abstinensene kommer til å jage deg i tre-fire ukers tid før det begynner å slippe helt. Det er ikke uten grunn at de aller fleste avrusingsprogrammer varer 28 dager.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå