AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #1 Skrevet 1. november 2016 idag har jeg fått vite at jeg har klamydia og jeg har smittet en del hvordan skal jeg fortelle det? jeg vil ikke, er så redd for at de aldri vil snakke med meg igjen og si at jeg er skitten.. Anonymkode: 9b4ea...e72
EvaLena Skrevet 1. november 2016 #2 Skrevet 1. november 2016 Du plikter å fortelle dette så de får medisiner mot klamydia også. Jenter kan bli sterile av det bare så du vet det. Hvis du er gutt så kan du faktisk ødelegge for mange jenter ved å ikke si noe. 2
TinaChristina Skrevet 1. november 2016 #3 Skrevet 1. november 2016 Du oppgir navnene på dine partnere. Deretter kontakter legen din disse, med beskjed om at de kan være smittet og da bør behandles. Så vet de om det og får valget selv. Du MÅ ikke si det direkte til dem, men det kan jo hende at de skjønner at smitten kommer fra deg. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #4 Skrevet 1. november 2016 Har selv blitt smitta og kan ikke si at jeg ble spesielt sint på personen som hadde smitta meg, mer takknemlig for at han gav beskjed. Sånnt skjer. Hvor mange har du potensielt smitta? Tror jeg ville ha sendt en SMS og sagt at du har testet positivt og at vedkommende bør teste seg. Anonymkode: db545...8b0
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #5 Skrevet 1. november 2016 1 minutt siden, CaramelDevil skrev: Du oppgir navnene på dine partnere. Deretter kontakter legen din disse, med beskjed om at de kan være smittet og da bør behandles. Så vet de om det og får valget selv. Du MÅ ikke si det direkte til dem, men det kan jo hende at de skjønner at smitten kommer fra deg. kommer ikke de til å skjønne da? Anonymkode: 9b4ea...e72
TinaChristina Skrevet 1. november 2016 #6 Skrevet 1. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: kommer ikke de til å skjønne da? Anonymkode: 9b4ea...e72 Jo, det kan hende de gjør. Men alternativet er å la de gå rundt med dette og spre det videre. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #7 Skrevet 1. november 2016 Akkurat nå, CaramelDevil skrev: Jo, det kan hende de gjør. Men alternativet er å la de gå rundt med dette og spre det videre. det er så sinnsykt flaut.. spesielt at jeg må fortelle det til han jeg virkelig liker han kommer sikkert til å aldri snakke med meg igjen Anonymkode: 9b4ea...e72
Nuttery Skrevet 1. november 2016 #8 Skrevet 1. november 2016 Da jeg fikk påvist klamydia tok jeg rett og slett ringte de jeg hadde hatt samleie med siden jeg testet meg sist og sa jeg hadde fått påvist klamydia, og at de burde få seg testet. Bare én ble veldig sur/snurt. Var vel 3stk jeg måtte ringe. Viste seg senere at jeg aldri hadde hatt klamydia men at det hadde vært rot i prøveresultatene til hele bydelen..
TinaChristina Skrevet 1. november 2016 #9 Skrevet 1. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: det er så sinnsykt flaut.. spesielt at jeg må fortelle det til han jeg virkelig liker han kommer sikkert til å aldri snakke med meg igjen Anonymkode: 9b4ea...e72 Det er jo en sjanse du må ta. Been there, done that. Går nok fint
Ardenus Skrevet 1. november 2016 #10 Skrevet 1. november 2016 Du kan sende denne meldinga, Jeg har ikke aids, men hadde visst klamydia, det har du nå også. Sorry jeg visste ikke :§ 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #11 Skrevet 1. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: det er så sinnsykt flaut.. spesielt at jeg må fortelle det til han jeg virkelig liker han kommer sikkert til å aldri snakke med meg igjen Anonymkode: 9b4ea...e72 Ikke tenk sånn, dette kan skje den beste. Og hvem vet, kanskje det er nettopp han du liker som har smitta deg! Er han noe å samle på så takler han dette. Du trenger ikke si noe om hvor mange du har hatt deg med til ham, bare si at det er ham og én annen. "En av dere har smitta meg og nå har jeg igjen smitta en av dere". Beklag og si det ikke var meningen. Anonymkode: db545...8b0
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #12 Skrevet 1. november 2016 Hvorfor skal de bli sure på deg for slikt? Er man dum nok til å ha ubeskyttet sex har man ingen grunn til å klage om noen gir de klamydia og sånt. Anonymkode: 4d84a...044
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #13 Skrevet 1. november 2016 En av disse har jo smitta deg. Folk blir ikke sint, det er en Risko alle er klare over at de tar ved ubeskyttet sex. Men du må si det, det er lovpålagt. Jeg skjønner det er flaut. Jeg har selv testet positivt engang. Jg hadde da datet min nåværende samboer en stund. Syns det var forj... Da jeg hadde sagt jeg ikke hadde noe. Hadde kun hatt sex med eksen min før han.... Sånn jeg fant ut at eksen hadde vært utro.... Anonymkode: a923d...18b
PhilosopherSe7en Skrevet 1. november 2016 #14 Skrevet 1. november 2016 (endret) Be legen ta kontakt for deg. Er det ekstremt mange det er snakk om så er det kanskje raskere å bare lage en gruppe på Facebook Vi som har fått klamydia av xxxx Endret 1. november 2016 av PhilosopherSe7en
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #15 Skrevet 1. november 2016 2 timer siden, PhilosopherSe7en skrev: Be legen ta kontakt for deg. Er det ekstremt mange det er snakk om så er det kanskje raskere å bare lage en gruppe på Facebook Vi som har fått klamydia av xxxx Haha tror ikke de ville blitt så fornøyd da Anonymkode: 9b4ea...e72
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå