Gå til innhold

Farlig og grusom HALLOWEEN opplevelse.

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 1. november 2016 den 7.00, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes heller det mest farlige er å sende barna ute på kvelden uten tilsyn. Noen foreldre velger å bli med barna, men langt ifra de fleste.

Anonymkode: cd4a5...9ab

Og hvor gammel bør de være før de får gå alene, i din bok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hater hele Halloween opplegget.

Gjest Timaras
Skrevet
17 timer siden, Spiteful skrev:

Oi jøsses, Halloween er jo kjempe farlig! Barn som kler seg ut og vil ha godis? Skremmende altså:ph34r:

Det der var jo bare et engangs tilfelle. Hvor mange ganger har maskerte folk angrepet andre mennesker på Halloween? (Og da snakker jeg om Norge). Og det der var en tenåring. Barn slutter å gå knask eller knep når de er rundt 12-13 år gamle. Etter det blir det å invitere venner på besøk, kle seg ut og se skumle filmer eller feste i de eldres tilfelle. Man er da selvsagt aldri trygg, nei selv ikke i ditt eget hus. Det der er ingen bevis på at Halloween er farlig. Forferdelig var denne hendelsen, men hvor ofte skjer vel slikt?

Dessuten er det media som forteller oss dette. De har en greie for å lage store problemer av små ting fordi de elsker folk som diskuterer og nærmest krangler. De elsker bare å få frem det verste i folk :)

Hva har de å gjøre på fremmede sine dører?

Se kan da vel holde seg til venner å bekjente. Trenger ikke presse seg på andre ukjente

Skrevet

Gikk du aldri julebukk som barn du? Hva gjorde du da? Hva fikk du da?

Anonymkode: b0b38...a33

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...