AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #1 Skrevet 31. oktober 2016 Hvor lenge er man innlagt etter en slankeoperasjon på offentlig sykehus? Antall døgn? Anonymkode: b0211...4e2
Gjest Ajax Skrevet 31. oktober 2016 #2 Skrevet 31. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor lenge er man innlagt etter en slankeoperasjon på offentlig sykehus? Antall døgn? Anonymkode: b0211...4e2 Jeg vet ikke, men det jeg vet er at for de aller fleste er komplikasjonene ved en gastric bypass mye verre enn det man går gjennom for å slanke seg uten 😄
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #3 Skrevet 1. november 2016 Min må lå ett døgn etter operasjonen, gastric bypass. Alt har forsåvidt gått helt fint, uten noen komplikasjoner nå 2 år etter. -90kg Anonymkode: 72e7f...0e9
Pinkee Skrevet 1. november 2016 #4 Skrevet 1. november 2016 Her var det i alle fall tidligere, operasjon tirsdag eller onsdag, og hjem på fredag. Hvis det ikke oppsto komplikasjoner, men det er ikke så ofte skjer så tidlig.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #5 Skrevet 1. november 2016 11 timer siden, Cyrus skrev: Jeg vet ikke, men det jeg vet er at for de aller fleste er komplikasjonene ved en gastric bypass mye verre enn det man går gjennom for å slanke seg uten 😄 Slutt å spre usannheter om noe du tydeligvis ikke har peiling på! Ja der er noen som er uheldige, men det er ett fåtall. Og det fleste som får komplikasjoner, synes forsatt det er bedre å leve med det enn overvekta. Hvor lenge man ligger inne, varierer litt utifra når på dagen man blir operert, og hvor bra formen etter operasjonen er. Men for de fleste er det 1-2 døgn. Anonymkode: f1f8e...783
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå