AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #1 Skrevet 31. oktober 2016 Natt til fredag oppkast fra 21-04. Fredag veldig redusert. Søndag feber. I dag lav feber men VELDIG utilpass. Ynket seg, grått, sovet om hverandre. Så i kveld, begynte med brekninger og nå spydd en time. Kun væske siden hun har spist veldig lite siden torsdag. Jeg er bekymra. Jeg ser lille jenta mi har vondt. Hun klager på magesmerter. Ringte legevakta. Dette var svaret: det er like uvanlig som vanlig. Hun er veldig slapp og sliten nå, men så har det vært en hard time for henne også. Hva kan dette være?hun er 4 år. Har ikke vært uten før døren siden torsdag. Anonymkode: 5b0cc...2ae
Sulosi Skrevet 31. oktober 2016 #2 Skrevet 31. oktober 2016 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege.Viser til våre retningslinjer for Kropp og helse: Sitat Dersom innholdet i tråden vurderes til å være såpass alvorlig at det er fare for liv og helse, kan tråden stenges med henvisning til lege. Vennlig hilsen Sulosi, mod.
Fremhevede innlegg