AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #1 Del Skrevet 31. oktober 2016 Solgte noe håndarbeid til en perifer bekjent, og pengene skulle vippses før helgen. Har enda ikke fått noe. Når er det greit å spørre vedkommende om h*n har vippset? Anonymkode: c6f99...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 31. oktober 2016 #2 Del Skrevet 31. oktober 2016 I morgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 31. oktober 2016 #3 Del Skrevet 31. oktober 2016 Bare å spørre nå det da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #4 Del Skrevet 31. oktober 2016 Takk. Synes det er ekkelt å spørre, men når man vippser så skal jo pengene komme på konto med en gang, og da skulle jeg hatt de før helgen. Det er ikke så store beløpet da, men jeg har lagt ut for materialet og hatt jobben med håndarbeidet. -ts- Anonymkode: c6f99...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #5 Del Skrevet 31. oktober 2016 Ts, ikke la deg kjører over på denne måten. Hadde jeg vært deg hadde jeg anmeldt vedkommende for grovt bedrageri. Anonymkode: c7cc3...9d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #6 Del Skrevet 31. oktober 2016 Om du ikke er DnB kunde, får du de ikke med en gang. Men du får jo beskjed i appen med en gang pengene er sendt :-) Men jeg hadde bare sendt et spørmsål jeg :-) Anonymkode: e92f6...b9d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 31. oktober 2016 #7 Del Skrevet 31. oktober 2016 Gjør det enkelt, send en melding i Vips der du ber om avtalt beløp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå