AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #1 Skrevet 31. oktober 2016 Skal på konsultasjon ang. nesa mi. Lurer derfor på hvordan jeg kan ''forberede'' meg litt? Hva er viktig å spørre om? Anonymkode: 16167...037
PetrovaFire Skrevet 31. oktober 2016 #2 Skrevet 31. oktober 2016 Det kommer jo an på hva det er med nesen din, hvorfor du skal til konsultasjon. Er det bihulene, plastisk kirurgi, hva?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #3 Skrevet 31. oktober 2016 Er det plastisk kirugi? Isåfall tenker jeg det er viktig å spørre om forventet resultat, hva kan gå galt, komplikasjoner, kirugebs erfaring, hvor mange har hn operert, hvor lang tid tar det før du ser det endelige resultatet. Har hatt en type kirugi selv dom ble mislykket, bitter erfaring! Han er en dyktig kirug, men ikke på akkurat det området der! Jeg burde ha gjort mere research! Anonymkode: 2a143...2f3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #4 Skrevet 31. oktober 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det plastisk kirugi? Isåfall tenker jeg det er viktig å spørre om forventet resultat, hva kan gå galt, komplikasjoner, kirugebs erfaring, hvor mange har hn operert, hvor lang tid tar det før du ser det endelige resultatet. Har hatt en type kirugi selv dom ble mislykket, bitter erfaring! Han er en dyktig kirug, men ikke på akkurat det området der! Jeg burde ha gjort mere research! Anonymkode: 2a143...2f3 Dette. Spør gjerne om før/etter-bilder også, det kan være riktig interessant. Anonymkode: c5c33...c4d
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #5 Skrevet 31. oktober 2016 1 time siden, PetrovaFire skrev: Det kommer jo an på hva det er med nesen din, hvorfor du skal til konsultasjon. Er det bihulene, plastisk kirurgi, hva? Det er plastisk kirurgi. Jeg har lenge vært misfornøyd med nesen min og hater å se meg selv i profil. Nekter fint å prøve klær i prøverom fordi jeg alltid får dårlig selvtillit etter det... Er dog bare tuppen av nesen jeg vil forandre på. Tusen takk for svar dere! Anonymkode: 16167...037
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå