Gå til innhold

Vil ha snopet selv

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det galt av meg? Har kjøpt masse gøyt smågodt i anledning Halloween, krokodiller, makker, sure tær og denslags. Nå innser jeg at jeg har liten lyst å dele godteriet, det knyter egentlig i magen da jeg satt meg ned for å dosere godteri. Er selv voksen ned svært god selvdisiplin og tenker jeg kan ha dette i månedsvis. Kan jeg late som jeg ikke er hjemme? Må ha lys på da katten min er en smule mørkredd. Noen som vet hvor lenge barna ringer på før de gir opp? Andre tips tas i mot med stor takknemlighet . 

Anonymkode: 41244...fe6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager skrivefeil . 

Skrevet

En mørkredd katt? 

Du kan henge opp en lapp på døra hvor det står "Jeg feirer ikke halloween" eller noe sånt.

Anonymkode: 377ea...81a

• Liker 4
Skrevet

La vær å åpne døren, jeg åpner ikke på halloween.

Anonymkode: 38d77...905

• Liker 1
Skrevet

Ja, vesla er utrolig mørkredd :ler: Vil helst ikke kringkaste at det ikke feires Halloween her i leiligheten. Vil gjøre det så diskret som mulig . 

• Liker 1
Skrevet

Du må ikke gi godteri, si beklager men det har jeg ikke. Men mørkredd katt, finnes det?

Gjest Baremenneske
Skrevet

😂 

Kjenner meg en smule igjen faktisk, men så bor jeg litt utafor "utsatte strøk"...like så greit egentlig😎  Synes vel egentlig sånt er valgfritt. Kanskje henge opp en lapp "feirer ikke" eller bare late som ingenting om det banker på.... ! 😉

Skrevet

Jeg kjøper en skål til å dele ut og en til meg selv

• Liker 1
Gjest Baremenneske
Skrevet

Sikker på at det ikke allerede finnes noen skumle vesen hjemme hos deg...-siden katten er mørkredd!?? -De bruker jo som regel se ganske bra i mørket!?😉🙄

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Slå av ute lyset, det betyr at du ikke ønsker halloween besøk

Skrevet

Hvorfor skulle det være galt? Kos deg med snopet, ha lyset på og ikke lukk opp om noen ringer på. 

• Liker 1
Skrevet

Med fare for å være klisjé: Ronja....er det deg?

• Liker 20
Gjest Catalina Culès
Skrevet
9 minutter siden, CaramelDevil skrev:

Med fare for å være klisjé: Ronja....er det deg?

:fnise:

Skrevet

Skru av utelampen

Anonymkode: a2888...855

Skrevet

Nå er jeg bare utrolig skuffet og KVALM. Vært på soveværelset i to timer og spist så mye godteri jeg er uvel. Har egentlig skikkelig dårlig samvittighet for det, MEN det har ikke ringt på en eneste liten person. Så skuffet. Tror ikke folk jeg har tenkt å gi godteri på barnas dag? Har dere fått gi noe snop? Hørte masse leven i nabolaget og er sikker på det har vært barn rundt omkring. Bare ikke her :trist:

• Liker 2
Skrevet

FORBANNA RONJATRÅDER JEG ER DRITTLEI RONJAHAHAHAHHAHHAHAPÅKG

Anonymkode: d66b2...485

• Liker 1
Skrevet

Bare å droppe å åpne døra vel? er ikke verre enn det.......

Anonymkode: 53769...250

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg bare utrolig skuffet og KVALM. Vært på soveværelset i to timer og spist så mye godteri jeg er uvel. Har egentlig skikkelig dårlig samvittighet for det, MEN det har ikke ringt på en eneste liten person. Så skuffet. Tror ikke folk jeg har tenkt å gi godteri på barnas dag? Har dere fått gi noe snop? Hørte masse leven i nabolaget og er sikker på det har vært barn rundt omkring. Bare ikke her :trist:

Elendig trolling. Prøv igjen.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

FORBANNA RONJATRÅDER JEG ER DRITTLEI RONJAHAHAHAHHAHHAHAPÅKG

Jeg aner ikke hvem Ronja (?)er...

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elendig trolling. Prøv igjen.

Dette er fakta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...