Gå til innhold

Nettdating: flere samtidig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nettdater og lurer på hvordan man gjør det med å date flere på én gang eller ikke. Gjør man det til annet er avltalt? Stopper man etter andre date? Etter første kyss? Eller etter man føler "her er det noe"? Eller snakker man med daten om det?

Har gått på date med tre stykker. Liker en veldig godt, men også en av de andre jeg kunne sett ting ann med. Jeg kjenner ikke "reglene" med nettdating. 

Anonymkode: f4397...e4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det man må være klar over er at folk ser på dette forskjellig. Noen synes det er helt greit å date andre samtidig, mens andre ikke liker det. Dersom man dater flere samtidig og blir oppdaget, kan det veldig godt hende at det ikke blir noe mer med den som finner det ut. I verste fall sitter man igjen uten noen.

• Liker 2
Gjest canacas
Skrevet

Jeg kan skrive med flere, men om en utmerker seg blir det fort stille for de andre. Har jeg møtt en jeg vil treffe igjen blir det pause på nettstedet. Kan kun fokusere på en av gangen. Noen ganger holder det med den ene og :)

Skrevet

Takk! Da tenker jeg jeg tar en pause med de andre og ser hvordan det går med ham jeg likte best. Når kan jeg eventuelt ta opp om han dater andre?

Anonymkode: f4397...e4c

Gjest canacas
Skrevet

Tja, jeg er såpass direkte at jeg bare spør. Gjerne ved å være ærlig på at jeg bare treffer han. 

Skrevet

Jeg merker veldig raskt om en person er aktuell eller ikke, så jeg kan snakke med flere i starten, men når jeg først har bestemt meg for å møte noen, så snakker jeg ikke med fler. Sist sendte jeg melding til den andre jeg snakket med, og beklaget, men at jeg følte det ble feil å skulle skrive med han når jeg skulle møte en annen, han takket for at jeg sa ifra og ikke bare forsvant. 

Kunne aldri datet to eller flere på en gang, da finner jeg heller ut om det kan bli noe mer med han ene før jeg eventuelt går videre. Går veldig bra hittil med han eneste jeg har møtt på ekte da :D Vært på seks dater, ny til fredag.

Anonymkode: 0eaa6...729

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg merker veldig raskt om en person er aktuell eller ikke, så jeg kan snakke med flere i starten, men når jeg først har bestemt meg for å møte noen, så snakker jeg ikke med fler. Sist sendte jeg melding til den andre jeg snakket med, og beklaget, men at jeg følte det ble feil å skulle skrive med han når jeg skulle møte en annen, han takket for at jeg sa ifra og ikke bare forsvant. 

Kunne aldri datet to eller flere på en gang, da finner jeg heller ut om det kan bli noe mer med han ene før jeg eventuelt går videre. Går veldig bra hittil med han eneste jeg har møtt på ekte da :D Vært på seks dater, ny til fredag.

Anonymkode: 0eaa6...729

Thumbs up. Står respekt av å date bare en av gangen, det gjør jeg selv også. Fatter ikke at folk folk greier å holde fokus og finne ut av kjemi, interesse etc. når man dater 2,3,4,5 og kanskje ennå flere av gangen. 

Anonymkode: 20a28...f8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...