Gjest tinkerbelllll Skrevet 23. november 2004 #1 Skrevet 23. november 2004 da tenker jeg på guttene. Det ser mye finere ut, det er mer renslig, de blir mer utholdene. Ja, det er så mye mer positivt med omskjæring av gutter. Dette gjøres i store deler av verden og jeg forstår det godt. Kjæresten min er omskjært og det er så mye deiligere å suge han også...slipper all den ekstra huden langt nedi ganen
Gjest John Doe Skrevet 23. november 2004 #2 Skrevet 23. november 2004 Hve med tvangsgifting av småjenter? Det er vanlig i store deler av verden det også. Skarpe kniver i nærheten av mine edle deler hører ikke sammen. Stakkars det som kanskje har hatt litt ekstra hud "langt" ned i ganen. Du må nok ha store tarumer. Idiot
Gjest Jente 25 Skrevet 23. november 2004 #3 Skrevet 23. november 2004 Helt enig med deg. Omkjærte peniser ser faktisk mye bedre ut. Rensligere er det også.
Gjest John Doe Skrevet 23. november 2004 #4 Skrevet 23. november 2004 Ja...Jeg foretrekker jenter hvor de indre leppene henger innenfor de ytre. Vet det går ann å ta en liten operasjon på dette også. Men det blir for dumt å spørre om hu er vilig til å ta en slik operasjon. Jeg er født slik, og er ikke villig til å forndre det, pga kosmetisk utseende eller at dere synes det ser bedre ut. Tor jeg har de fleste gutta i ryggen på dette? Bare ordet får meg til å grøsse nedover ryggen. Hvis dere syens de ser så stygge ut, så får dere heller inne dere ei dame, eller bli bedre kjent med mr. vibrator.
Dru Skrevet 23. november 2004 #5 Skrevet 23. november 2004 Hver sin lyst. Slike inngrep bør ikke gjøres av kosmetiske grunner iallfall.
Gjest Gjesta Skrevet 24. november 2004 #6 Skrevet 24. november 2004 Hver sin lyst. Slike inngrep bør ikke gjøres av kosmetiske grunner iallfall. Enig,....(De med hygiene-problem derimot,...)
Superlammet Skrevet 24. november 2004 #7 Skrevet 24. november 2004 Det burde kun gjøres dersom det er av religiøse årsaker, eller medisinsk/hygieniske årsaker. Skal det gjøres av forfengelighet er det selvsagt opp til enhver å avgjøre det frivillig.
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #8 Skrevet 24. november 2004 Tinkerbellll Når du suger en ikke-omskåret mann, må du jo dra forhuden tilbake og blottstille hodet. Hvis du holder rundt skaftet kan du også holde forhuden trukket tilbake så du slipper "ekstra hud langt nedi ganen".
Gjest Amona Skrevet 24. november 2004 #9 Skrevet 24. november 2004 da tenker jeg på guttene. Det ser mye finere ut, det er mer renslig, de blir mer utholdene. Ja, det er så mye mer positivt med omskjæring av gutter. Dette gjøres i store deler av verden og jeg forstår det godt. Kjæresten min er omskjært og det er så mye deiligere å suge han også...slipper all den ekstra huden langt nedi ganen Nei, norske menn bør ikke omskjæres om alt fungerer normalt.
Gjest Melk Skrevet 24. november 2004 #10 Skrevet 24. november 2004 Er dette god nok grunn til å amputere deler av en manns naturlige kroppsdeler?????? Fordi det ser pent ut og er praktisk ved munnsex????? Kan like gjerne begynne å kutte av kvinners kjønnsorganer også, da, det må jo være så slitsomt for men å brette dem til side ved oralsex. Hører du ikke hvor uremelig det er?
Superlammet Skrevet 24. november 2004 #11 Skrevet 24. november 2004 Er dette god nok grunn til å amputere deler av en manns naturlige kroppsdeler?????? Fordi det ser pent ut og er praktisk ved munnsex????? Kan like gjerne begynne å kutte av kvinners kjønnsorganer også, da, det må jo være så slitsomt for men å brette dem til side ved oralsex. Hører du ikke hvor uremelig det er? Hehehehe.... nå er det ikke snakk om å gjøre menn til evnukker heller da.. Ingenting blir amputert ved omskjæring. Beskåret er vel heller ordet.. Lemmet er der fortsatt, det er bare litt mer eksponert. Men det er en frivillig sak med mindre det ligger noe medisinsk bak. At det skal være praktisk ved munnsex er bare et utrolig tamt argument.. og pent å se på? Hvor ofte ser man igrunn på den da? Jeg synes igrunn det er litt freaky om ei dame skal ligge å stirre på laksen min etter endt tjeneste
Gjest Melk Skrevet 24. november 2004 #12 Skrevet 24. november 2004 Wodan; Jeg vet utmerket godt hva en omskjæring er. Å kutte av en frisk del av en kropp er like fullt en amputasjon i mine øyne, om det dreier seg om et bein, ytterste ledd på lilletåen eller forhuden.
Gjest gjesten Skrevet 24. november 2004 #13 Skrevet 24. november 2004 Min mening: 1. Omskjæring er mer hygienisk. Tull! Lær mannen å vaske HELE utstyret med vann og såpe (både over og under alle hudfolder). Hygiene har med renslighet å gjøre . 2. Det er ikke så rart at en som er omskåret holder ut mye lenger. Pga omskjæringen vil det ikke være friksjon nok til at det går like raskt som ellers. Orgasmen tar da lenger tid å oppnå . Ellers er dette en ren "smak og behag" sak.
Superlammet Skrevet 24. november 2004 #14 Skrevet 24. november 2004 Wodan; Jeg vet utmerket godt hva en omskjæring er. Å kutte av en frisk del av en kropp er like fullt en amputasjon i mine øyne, om det dreier seg om et bein, ytterste ledd på lilletåen eller forhuden. Jammen amputasjon høres så.... grusomt ut... følsomt punkt dette her....
Gjest john Doe Skrevet 24. november 2004 #15 Skrevet 24. november 2004 Når du er blitt omskjært...hvor og hva er det som holder "huden" på plass da. Har sett noen filmer med menn uten og det virker jo som " alt blir dratt ned" Hvor henger det fast? Sorry sikkert veldig dumt spm.
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #16 Skrevet 24. november 2004 John Doe, Når en mann er omskåret, er huden borte. Omskjæring av menn vil si å fjerne forhuden. Det er derfor det virker som "alt blir dratt ned" - alt er jo klippet bort.
Gjest john Doe Skrevet 24. november 2004 #17 Skrevet 24. november 2004 Ja seff...jeg vet da det. Jeg mener hvor stopper huden å bli dratt ned. Kan du dra huden helt ned til penisrota...liksom. Har sett film der det virker som hele huden blir runket heldig langt ned om du forstår? Syens det ser veldig vondt ut..
sirka Skrevet 24. november 2004 #18 Skrevet 24. november 2004 Er dette god nok grunn til å amputere deler av en manns naturlige kroppsdeler?????? Fordi det ser pent ut og er praktisk ved munnsex????? Kan like gjerne begynne å kutte av kvinners kjønnsorganer også, da, det må jo være så slitsomt for men å brette dem til side ved oralsex. Hører du ikke hvor uremelig det er? Helt enig!!! Dessuten er den hudfolden der for å beskytte også da...
Gjest gjest1 Skrevet 24. november 2004 #19 Skrevet 24. november 2004 Tilfellene av livmorhalskreft gikk drastisk ned i USA etter at det ble vanlig med omskjæring av gutter. Og når man vet at 99% av alle kvinner som får livmorhalskreft bærer på Papillomaviruset så er det vel nærliggende og tro at dette viruset har det dødsfett under forhuden på menn? (Jeg synes de er penere uten, men det er klart det er ikke noe vettugt argument..)
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 24. november 2004 #20 Skrevet 24. november 2004 penere uten. Mer praktisk for gutten også sikkert!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå