Gå til innhold

Krigen rett rundt hjørne?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Det var da veldig så paranoide vi skulle være....

Skrevet
1 minutt siden, Loki Laufeyson skrev:

Det var da veldig så paranoide vi skulle være....

Enig. Slike ting tolker slik det passer en selv

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk tilsendt denne linken og blir jo selvfølgelig litt rett. Trygg kilde? 

https://www.aldrimer.no/krigsfrykten-brer-seg/

Anonymkode: c60a9...5da

For det nettstedet der har jo liksom INGEN politisk agenda da..

:ironi:

Anonymkode: 3e24d...4c6

Skrevet

Jeg har ikke all verden tro på noen fullskala krig, men at Putin planlegger nye trekk ser jeg på som høyst sannsynlig. Noe annet ville nesten vært rart. I det aller siste har det vært en del faktorer som kan tyde på at Russland kan komme til å handle i nær fremtid, og selv om vi hører lite om det i våre medier er det åpenbart noen på høyere nivå som registrerer dette, som vi ser når svenskene nå besetter Gotland med en kampgruppe. 

Nye konflikter vil nødvendigvis komme, og jeg håper at norske politikere treffer grep og øker forsvarsbudsjettene slik at vi kan være bedre forberedt, og i beste fallsørge for at Norge ikke blir mål eller middel i en slik konflikt. 

Skrevet

Definer "rett rundt hjørnet". Nei, jeg tror ikke det skjer neste uke, men at vi kan oppleve krig innen de neste 20-30 årene er det nok mye større sannsynlighet for, så får folk heller kalle meg paranoid ;) 

Skal vi se: Stadig flere arbeidsløse i mange land, flere mennesker, færre matvareressurser, fortsatt økonomisk krise i mange land, miljøutfordringer som kan gjøre en rekke landområder ubeboelige osv. Det er mange tegn på at vi kan oppleve krig. 

Anonymkode: 016e6...274

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...