Timseh Skrevet 1. november 2016 #21 Skrevet 1. november 2016 Mountain buggy urban jungle er jeg veldig fornøyd med
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #22 Skrevet 1. november 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bra du ikke skal ha emmaljunga, de er så Harry. De gamle cordfløyelsvognene fra 70-tallet er de beste. Skikkelig retro og skikkelig kult. Jeg ble budt masse penger for min av en ung jente med emmaljunga, men selger faen ikke. Vil ikke være Harry sau. Jeg lå i den, min datter ligger i den og får hun barn skal den ungen også få ligge i den. Fine vogna! Anonymkode: 7efd1...4d6 vi har skjønt det nå... Anonymkode: 9aa6e...bdc 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #23 Skrevet 1. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bra du ikke skal ha emmaljunga, de er så Harry. De gamle cordfløyelsvognene fra 70-tallet er de beste. Skikkelig retro og skikkelig kult. Jeg ble budt masse penger for min av en ung jente med emmaljunga, men selger faen ikke. Vil ikke være Harry sau. Jeg lå i den, min datter ligger i den og får hun barn skal den ungen også få ligge i den. Fine vogna! Anonymkode: 7efd1...4d6 Har du lagret innlegget slik at du bare klipper og limer inn i alle tråder der svaret muligens kan være relevant? Fascinerende case er du ihvertfall Anonymkode: 39cd9...5ca 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå