AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #1 Skrevet 31. oktober 2016 Hei! Jeg har tilbragt denne uken med kjæresten min da han kom hjem fra permisjon og vi har hatt sex flere ganger. Jeg merket etter den siste gangen at vi kanskje hadde gått litt for fort frem slik at jeg var øm og sår etterpå (dette har også skjedd tidligere, og jeg har slitt litt med å være både trang og tørr i skjeden). Men smertene jeg har nå kan ikke sammenlignes med noe tidligere. I dag kunne jeg ikke engang dra på jobb! Har også fått mensen, og det gjør vondt å ha på truse, bruke tampong, bind og for ikke å snakke om tisse! Jeg hylgråt sist og tørr ikke gå på do engang. Jeg måtte til slutt ta en kikk med speilet og det ser ut som lenger ned mellom skjeden og rumpa at det har blitt helt sinnssykt hovent, nesten som om noe stikker ut og det kjennes ut som om jeg har revnet skikkelig nedentil. Jeg skjønner ikke hva det kan være. Jeg har slitt med både sopp og alt før og dette er ingenting lignende. Jeg klarer ikke engang å gå ordentlig og underlivet mitt er bare smertefullt. Noen som vet hva dette kan være?? Anonymkode: e1567...8fd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå