AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #1 Skrevet 30. oktober 2016 I de siste årene har jeg vært helt betatt av en mann, og det går ikke vekk. Han snakker ikke til meg, og bruker meg egentlig for sex. Og likevel klarer jeg ikke å glemme han, jeg elsker alt ved han. Høyden, navnet osv. ALT. Nå har jeg ikke snakket med han på en måned, og jeg tenker på han hele tiden.. Anonymkode: 63d99...86d
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #2 Skrevet 30. oktober 2016 Dere har sex, men snakker ikke? Skjønner ikke helt. Anonymkode: c567c...144
Gjest canacas Skrevet 30. oktober 2016 #3 Skrevet 30. oktober 2016 Du bestemmer selv hva du skal tenke på. Ta litt ansvar selv.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #4 Skrevet 30. oktober 2016 Slutt å ha sex med ham, finn tilbake til deg selv og reflekter litt. Så går det over. Høyden og navnet.. Altså... Det er ikke noe å elske en gang. Anonymkode: 959fc...7e7
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #5 Skrevet 31. oktober 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere har sex, men snakker ikke? Skjønner ikke helt. Anonymkode: c567c...144 Han er sikkert en robot Anonymkode: ccd26...9a8
Ede Skrevet 31. oktober 2016 #6 Skrevet 31. oktober 2016 Kutt all kontakt. Vil ta mer enn én mnd å glemme men det skal nok gå til slutt. Ellers har jeg hørt at man kan binde en gummistrikk rundt håndleddet og smelle skikkelig til hver gang du tenker på ham. Etterhvert vil du assosiere ham med smerte. Har ikke prøvd selv men verdt et forsøk. Høres ikke ut som det finnes noen framtid for dere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå