Gå til innhold

Mellomblødning

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå de siste to gangene jeg har hatt mensen har jeg hatt ganske kraftige mellomblødninger, nesten som mensen bare mer klumpete og nesten som om blodet har koagulert. Jeg har aldri hatt mellomblødninger før, og jeg går på p-pillen Loette. Er dette normalt, eller bør jeg ta det opp med legen når jeg skal dit?

Anonymkode: bb428...2c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt.

Skrevet

Hvor lenge har du gått på p-pillen? Mellomblødninger er ganske vanlig ved p-piller, og det er ganske mange som opplever det. Men er det noe som gjentar seg flere ganger etter hverandre, ville jeg definitivt tatt en gynekologisk undersøkelse, evt. celleprøve bare for å være på den sikre siden (med tanke på HPV-virus o.l.).

Skrevet
Akkurat nå, PetrovaFire skrev:

Hvor lenge har du gått på p-pillen? Mellomblødninger er ganske vanlig ved p-piller, og det er ganske mange som opplever det. Men er det noe som gjentar seg flere ganger etter hverandre, ville jeg definitivt tatt en gynekologisk undersøkelse, evt. celleprøve bare for å være på den sikre siden (med tanke på HPV-virus o.l.).

I to år. Jeg har ikke hatt noen bivirkninger før, og nå har det kommet to ganger på rad. Det er også ganske store mengder jeg blød, ca like mye som ved vanlig mensen.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I to år. Jeg har ikke hatt noen bivirkninger før, og nå har det kommet to ganger på rad. Det er også ganske store mengder jeg blød, ca like mye som ved vanlig mensen.

Men får du vanlig mensen, til tida du skal? Hopper du ofte over sukkerpillene/mensperioden? Vet at mange får mellomblødninger hvis de hopper over for mange mensperioder. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...