Gå til innhold

Får den ikke inn

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg og kjæresten min har hatt sex flere ganger men får aldri til penetreringen. Han er hard nok, det er ikke no problem, men det er som om jeg selv er en ugjennomtrengelig vegg. Det gjør vondt men jeg skulle tro dette ville gi seg etter en stund. Utrolig frustrerende siden vi naturligvis ønsker å få det til. Han er så hyggelig og støtter meg mye men jeg blir så irritert på meg selv siden jeg føler jeg ikke kan gi han det mest intime av meg. Hva kan jeg gjøre?

Anonymkode: 7e98e...1f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en tur til legen, og få sjekket ut om du muligens har vaginisme.

Skrevet

Takk for svar. Hva er det?

Skrevet

Da blir du vel ikke kåt. Begynne å onaner på egen hånd, slik at du kjenner kroppen din og vet hvordan det kjennes å være kåt og få orgasme. Kanskje skaffe en dildo også.

Anonymkode: 2cd90...789

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da blir du vel ikke kåt. Begynne å onaner på egen hånd, slik at du kjenner kroppen din og vet hvordan det kjennes å være kåt og få orgasme. Kanskje skaffe en dildo også.

joda. Jeg er utrolig kåt og vi har mye god sex som ikke involverer penetrering.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

joda. Jeg er utrolig kåt og vi har mye god sex som ikke involverer penetrering.

Da kan det være at du er en av de få som har en veldig dekkende jomfruhinne. Det må ikke være vaginisme, som er en ganske alvorlig greie. 

En tur til legen er vel det som skal til for å finne ut mer om dette.

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg og kjæresten min har hatt sex flere ganger men får aldri til penetreringen. Han er hard nok, det er ikke no problem, men det er som om jeg selv er en ugjennomtrengelig vegg. Det gjør vondt men jeg skulle tro dette ville gi seg etter en stund. Utrolig frustrerende siden vi naturligvis ønsker å få det til. Han er så hyggelig og støtter meg mye men jeg blir så irritert på meg selv siden jeg føler jeg ikke kan gi han det mest intime av meg. Hva kan jeg gjøre?

Dette er kanskje ikke måten du har sett for deg, men prøv å sett deg på han. Da kan du forsiktig i ditt tempo, tøye deg nedpå. Dette kan du gjøre over flere ganger, eller bruke litt tid den ene gangen, om du vil. Du bruker den kraft og tempo du selv ønsker, og tilpasses litt etter litt. Da unngår de store smertene som noen opplever i forbindelse med dette. Bruker du tid på dette, og det ikke går, så prøver du bare igjen senere. Det vil til slutt gå, så ikke gi opp, om det er dette du ønsker! ;) 

Anonymkode: bcc4e...49f

• Liker 2
Skrevet

Hva med å kjøpe et dilstor-sett? Og begynne med den minste der...

Anonymkode: 25ba7...a6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...