Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en 21 (snart 22 ) år gammel jomfru som vil gjøre en endring på livet mitt og komme i bedre kontakt med det motsatte skjønn.

Hvis jeg blant annet er på kafe,og noen bak meg ser bra ut,ville det være en ide å si noe sånt som "Hei,du ser bra ut. Har du lyst til å bli bedre kjent?" vil ting som dette fungere?

Har nesten ikke en dritt med venner. Har ALDRI vært på hjemmefest fordi jeg aldri ble invitert så må prøve å finne damene på andre måter etterso mALLE jeg kjenner møter dem på fest.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å prøve å få seg noen venner eller bekjente først? Tror det er lettere å få seg dame da fordi du har noen å dra med på ting. Nå først kan du melde deg inn i en forening f.eks røde kors, turistforeningen eller noe annet du interesserer deg for. Kanskje du er heldig og får både venner og kjæreste?

Anonymkode: 7ff53...583

Skrevet

Å gi dama oppmerksomhet fungerer alltid, men det gir ingen garantier for at dere ender med å bli fysisk selvfølgelig, men dette fungerer som med fisking at skal du ha fisk så øker sjansen for å oppleve napp og å hooke en jo flere kast du forsøker.

Hva du sier til ei blir opp til deg, dog spørre aldri en jente om hun vil bli kjent - spørre henne i grunn aldri om noe som har med deg og din tilstedeværelse å gjøre (som f.eks. "Hadde du det artig med meg i dag?" etc.), det viser usikkerhet og er lite attraktivt. Ta som gitt at hun skal sette pris på din tilstedeværelse, du merker det dersom hun ønsker deg bort og i så fall trekker du deg tilbake selv på en dannet måte.

Er bare til å hoppe i det, ikke la deg skremme om du ikke kommer noen vei, cafe'en er ikke akkurat stedet du vil dra mange med deg hjem fra da tid og sted er mer komplisert enn andre arenaer, men er forskjell på formiddag og kveld i så måte.

Se det hele som en lek der du kan forsøke forskjellige strategier, og husk at manglende napp ikke må tas som at du ikke får fisk, snarere tvert imot er bomkast en del av selv den mest vellykkede fisketur.

Skrevet

Det kan fungere, men det skal ikke så mye til før det virker creepy, tenker jeg. 

Hva med datingsider? Der er jo folk på jakt etter noen å møte!

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å prøve å få seg noen venner eller bekjente først? Tror det er lettere å få seg dame da fordi du har noen å dra med på ting. Nå først kan du melde deg inn i en forening f.eks røde kors, turistforeningen eller noe annet du interesserer deg for. Kanskje du er heldig og får både venner og kjæreste?

Anonymkode: 7ff53...583

Har begynt på Bokseklubb og tenker å melde meg inn i Røde Kors nå snart. Men er redd for at det å få seg venner er veldig vanskelig ettersom jeg alltid føler at ingen aksepterer meg EVER. Aldri blitt invitert på noe

Skrevet

Du kan jo finne på en sosial sammenkomst ifm med treningen og be noen du. Det setter de andre sikkert pris på.

Anonymkode: 3d547...157

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo finne på en sosial sammenkomst ifm med treningen og be noen du. Det setter de andre sikkert pris på.

Tenker når jeg først begynner på Boksingen på neste Torsdag at jeg kan prøve det, Jeg føler meg bare så jævlig nedfor at jeg snart er 22 og hører alle rundt meg har hatt det gøy. Har hatt jenter som har likt meg før. Eller dette er i det minste jeg tror at jeg har begynt å overbevise meg selv om for at jeg ikke skal føle meg som en stygg liten dritt som aldri er attraktiv for det motsatte kjønn.

Det har begynt å bli så ille at jeg har begynt å gråte

Skrevet

Det er viktig å tenke positivt og finne ut hva som er best for seg selv. Det kan være en fordel å gå på treninger en stund og se hvordan stemningen blir og hvordan folkene er. Kanskje du finner tonen med noen etter hvert og så går det automatisk. Eller du finner ut hvem det er best å spørre.

Har du spart på all moroa helt til nå blir det sikkert grisegøy etter hvert 👍

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er viktig å tenke positivt og finne ut hva som er best for seg selv. Det kan være en fordel å gå på treninger en stund og se hvordan stemningen blir og hvordan folkene er. Kanskje du finner tonen med noen etter hvert og så går det automatisk. Eller du finner ut hvem det er best å spørre.

Har du spart på all moroa helt til nå blir det sikkert grisegøy etter hvert 👍

Har drit høy selvtillit og alt. Problemet er at jeg begynner å tro at jeg aldri har blitt likt av noen kvinner. Og dette får meg til å føle meg stygg. Ødelegger ikke selvtilliten men får meg til å føle meg stygg. Og når jeg hører hvor gøy alle rundt meg hard det så ødelegger det litt mer.

Takk for at du svart btw, Drit fett av deg.

Skrevet
7 timer siden, DarkCloud skrev:

Jeg er en 21 (snart 22 ) år gammel jomfru som vil gjøre en endring på livet mitt og komme i bedre kontakt med det motsatte skjønn.

Hvis jeg blant annet er på kafe,og noen bak meg ser bra ut,ville det være en ide å si noe sånt som "Hei,du ser bra ut. Har du lyst til å bli bedre kjent?" vil ting som dette fungere?

:fnise: Tror du bør justere de sosiale antennene dine litt. Det er ikke normalt å henvende seg til folk man ikke kjenner og kommentere utseendet på dem. Ærlig talt.. greit at du er ung, men. Skjerp deg :fnise:

Skrevet
6 minutter siden, NuckingFutz skrev:

:fnise: Tror du bør justere de sosiale antennene dine litt. Det er ikke normalt å henvende seg til folk man ikke kjenner og kommentere utseendet på dem. Ærlig talt.. greit at du er ung, men. Skjerp deg :fnise:

Ville ikke falt meg inn å si noe som dette i det hele tatt. Ikke tro det. Bare lurer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...